Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

Az 1.0-ás Suzuki keménykedik (ritka ott a normális motorerő, 90 fölött meg is halnak). A kisteherautó előzhet autópályán, és mivel 3,5 t akár 130-al is mehet a KRESZ szerint.

19 hozzászólás

  • kléni február 4. 18:44

    1
    Végre kijött a halálos iramban 9! Már vártam. grat
  • black235 február 4. 19:28

    2
    Érdekes volt megfigyelni, hogy mihelyst beléptem Magyarországra a pályán a kisebb egyenlő 2.0 literesek villogtak ki a belső sávból, hogy szerintük nem oda való vagyok az öreg nyolchengeressel. Erre jó példa ez a literes papírsárkány is...
  • mBardos76 #2 február 4. 20:45

    3
    @black235: mondjuk vannak 2L-es autók is amik simán meg aláznak egy V8-ast...
  • Mihatika február 4. 21:05

    4
    milyet röhögtem volna ha letolja a g_cibe
  • black235 #3 február 4. 21:59

    5
    @mBardos76: Persze, az újak között akad már elég sok szériában is, miből elég sok lovat elővarázsoltak, a komplexitás, fenntarthatóság és szervizelhetőség kárára.
  • kristof60 február 5. 05:33

    6
    Én ha megyek haza mindig mondom az asszonynak ha átlépjük a határt , és most kezdődik a harc :) Érdekes hogy az esetek töbségében ezek az autok 100LE alattiak vagy 20évnél öregbbek vagy mind a kettö.Mondjuk ha neták valakinek premium márkája van tök mindegy milyen öreg akkor ö az utak királya :) De olyan 240km/o környékén 99% elfogy XD
  • yust február 5. 07:27

    7
    De szép látni, hogy itt a kommentekben is ugyanez a mentalitás! "A sok hülye így-úgy, de bezzeg én megmutatom nekik!" A 130 az mindnek 130, és teljesen mindegy hogy 40 vagy 400 lóerős, mind tudja tartani, szóval teljesen felesleges ez a farokméregetés...
  • tepi #5 február 5. 08:12

    8
    kisebb egyenlő 2.0 literesek villogtak ki a belső sávból,@black235: Én ezt nem értem.Segíts kérlek!Mit akartál itt írni ?
  • black235 #8 február 5. 08:58

    9
    @tepi: Szituáció, amit többször is láttam: Külső sávban több kamion egymás után. Belső sávban mondjuk 3-4 autó egymás után, nagyjából 110-120-as tempóval előzi a külső sort, kb értelmes követési távolsággal. Ekkor érkezik meg az önjelölt Schumacher hátulról, majd satu fékkel beáll 5 méterre az utolsó autó mögé (legyek én az), ezzel jelezve, hogy őt el kellene engednem. Bónuszban esetleg még villog is, ami mondjuk éjszaka nagyon kellemes szokott lenni, hogy ő menne, én meg feltartom. Nem mintha én nem akarnék menni, de nem megyek rá az előzőre 5 méterre...
    Ekkor vagy hagyom, hogy elvakítson folyamatosan, és megkockáztatom, hogy ha valaki előttem fékez akkor ő belém száll, vagy fékezek és kimegyek a kamionok közzé, hogy elengedjem, amivel elveszem a kamion biztonságos követési távolságát és őt is fékezésre kényszerítem.
    Ahogy már @kristof60 is említette, ezek az önjelölt Schumacherek általában, nem a biturbó 6000 ccm sok lóerős autókkal vannak, hanem a 100 pár ló körüliekkel amik már relatív jobban mennek, erre értettem, hogy <= 2.0 liter hengerürtartalommal rendelkeznek, persze akad kivétel is.
  • black235 #7 február 5. 09:00

    10
    @yust: 9-es kommentben írtam, hogy mire gondoltam.
  • jk88 február 5. 10:50

    11
    Nana, volt ebből 1.6-os "big block" is. :D
  • jk88 #7 február 5. 10:52

    12
    @yust: Ez így van, de nem a sofőr tisztje büntetni, ha valaki nem annyival megy. Arra van a rendőr.
  • tepi #9 február 5. 11:10

    13
    @black235: Így már értem,köszönöm. :) Én mikor felérek a pályára belövöm a tempomatot 140-re és úgy megyek végig .Megfigyelésem szerint az M3-as egyébként a legjobb autópálya ott a legkulturáltabb az autósok zöme .
  • sure_shot február 5. 18:04

    14
    Az igazi pusztító a nagyonkemény 2.0 turbódízel középkategóriás céges verda, a gigamagabiztos, überprofi mesterpilótával a volán mögött . Ott nem lehetsz elég gyors, ha valahogy mögéd keveredik. Közlekedési sebességek: országút=110+, autóút=150+, autópálya=a technika maximális tempója - ahol csak lehet.:) Utólérési követési távolság 2m, teljesen a sáv bal szélére húzódva, hogy akkor most azonnal... Volt szerncsétlenségem személyesen is ismerni egy ilyen szuperment a volt apósom személyében. Rutin, az évek, a tudás, a tapasztalat és az emberfeletti képességek egy pontban való maximális kicsúcsodása volt saját maga szerint, akit mindig mindenhol feltartott mindenki:D
  • MJoe február 5. 19:34

    15
    Szutyuki büntet. Ez már magában is vicces. rotfl
  • pushup február 6. 00:28

    16
    egyrészt ugye nem tudom, kinek mi járt a fejében, de ...
    vezettem párszor daewoo ticot (ez akkora, mint a cikkben említett suzuki kesztyűtartója). nem feltétlen arcoskodás, amikor szeretnéd, hogy valaki elhúzzon előled: egyszerűen amit rendes autó megold izomból (fel az emelkedőn), azt a kicsivel lendületből kell megoldani. nem esik jól ilyenkor, ha a lejtmeneti lendületet azért kell elfékezni, mert egy professzor baszott kimenni a külsőbe, mondván, hogy 2km múlva úgyis be kell jönni.
    azonban!
    mi a pék faszát keresett a kalapos wartburgos a leállósávban??? kiment, hogy az ablakon keresztül menet közben edukáljon?
    háhogy?
  • Jabberwoky február 6. 12:58

    17
    A kamerás is 83 al száguld
  • bazeee február 7. 18:18

    18
    soha nem szabad felvenni a kesztyűt. Az én Passatom is 2 literes, 170 lóval, automata váltóval, megy az kérem :) Meg ha ilyen helyzetben vagyok, várok, aztán csőgáz, s elsuhanok a picsába :D
  • syn7h37ic február 8. 10:52

    19
    A száguldó lemezkoporsó.... Az ilyent hagyom, csak menjen tőlem minél távolabb... a veséjét várják úgy is. Csak én ne legyek ott, mikor kinyúlik az úton.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!