Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
huhh

29 hozzászólás

  • Darkheavenly 2013. április 30. 21:53

    5
    ez nagyon durva..! vajon az ilyen repcsikbe , nem lehetne katapultot rakni? :D
  • buksee96 2013. április 30. 21:54

    6
    ugechi D:
  • Targi 2013. április 30. 22:00

    7
    Maradtak volna otthon, igaz, akkor nem lehetnének "hősi" halottak egy idegen országban.
  • F4RR3LL 2013. április 30. 22:56

    8
    aztaqrva... :S :S
  • kléni 2013. április 30. 23:03

    9
    Rosszul keresek, vagy miért nem találok erről az esetről semmi cikket? Nem hallottam februárban sem semmi repülő felrobbanásáról.
  • andalas #9 2013. április 30. 23:16

    10
    @kléni: rosszul van beállítva a dátum az autóskamerán, ez a baleset tegnap történt!
    Így keress rá: Lezuhant egy B747-es Afganisztánban
  • einstein 2013. április 30. 23:23

    11
    jujj.dúrva:|
  • adriai6 2013. április 30. 23:40

    12
    :( auch
  • KillHates 2013. április 30. 23:42

    13
    Jesszus! De durva ezt így látni :(
  • mikezerox 2013. április 30. 23:50

    14
    Hátracsúszhatott a súly és elvitte a sebességet, kár hogy nem volt annyi tolóerő, hogy sebességet nyerjen.
  • kléni 2013. április 30. 23:55

    15
    A füstje viszont kiváló. :)
  • szaszy68 #3 2013. május 1. 00:11

    16
    @Fritzi: Ne "csak" a pilótát sajnáld. :( Volt mellette egy segédpilóta, két navigátor, és három fő személyzet. :(
  • jk88 2013. május 1. 00:37

    17
    Ha afgán volt... Akkor ok, sajnálatos, de van ilyen. Ha amcsi... akkor talán nem kéne buliból országokat megszállni, így ellátmányt se kell oda szállítani, tehát nem történt volna meg.
  • Torgamba #14 2013. május 1. 01:01

    18
    @mikezerox: Ilyen nagymértékű és hirtelen súlypontváltozást egy repülő sem bír ki, a tolóerő itt már semmit sem ér, bármennyi van!
  • nari 2013. május 1. 07:38

    19
    Nem tudom ,hogy ott mik a szabályok ,de bármennyire is volt a rakomány rögzítve nagyon meredeken akartak felszállni. Én úgy gondolom ,hogy sokkal nagyobb lendület kellett volna ilyen mértékű emelkedéshez.
    Igen szörnyű ami történt sok ember élete oda lett teljesen fölöslegesen:(
  • Buck 2013. május 1. 08:34

    20
    A meredek felemelkedés annak köszönhető, hogy félnek a tálib föld-levegő rakétáktól, és nagyon rövid távon akarnak magasságot nyerni. Gyenge rögzítés miatt vsz hátrament az összes teher, és az egyensúly is megbomlott, a gép oldalára fordult, ezzel együtt átesett és zuhanásba kezdett. Végül nem volt hely kiszedni belőle..., a személyzet sorsa már a felszállásnál megpecsételődött... majd csinálnak egy NatGeos filmet belőle.
  • einstein 2013. május 1. 10:01

    21
    semmi ómájgád vagy valami???:|pedig veszi a hangot a kamera,még a robbanás is hallatszik
  • Sponge #22 2013. május 1. 14:04

    22
    @einstein: volt egy :D
  • Airmen 2013. május 1. 16:35

    23
    Maga a felszállás szokványos volt.Már csak azért is mert nem gyári cargo gép volt, hanem utasosból lett átalakítva.Felszállás közben ha a súly elmozdul nem lehet semmit tenni.Látni a videón ahogyan megpróbálja lenyomni az orrát ahogy azt tanítják is a pilótáknak ez volt az egyetlen esélye hogy ne dugózzon be vagy ne essen át, de nem voltak elég magasan így mégis átesett.Aztán az is jól látszik hogy még a pálya vége előtt történt az átesés mert a futók szépen látszanak hogy kint vannak.Egyszerűen esélyük sem volt....A föld-levegő rakéták meg ugye tényleges veszélyt jelentenek, de pont van a reptér mellet egy amerikai bázis ahogy a katonák már egyből "a köcsögök lerakettázták, ezért megfizetnek" megy.4 pilóta(két kapitány,két első tiszt), 2 szerelő,1 load master(aki pont felelős lehet az esetben) halt meg a gépen :(
  • Buck 2013. május 1. 20:03

    24
    Nem nagyon próbálta lenyomni az orrát, nem is lett volna értelme pár 100 méteres magasságban. Ami látszódik az már csak az áteséstől volt, inkább próbáltak tolóerőt nyerni, mert megálltak félúton. Amúgy nem biztos hogy csak a rakomány miatt történt, nagyon durva az az emelkedési szög.
  • Airmen #25 2013. május 1. 20:40

    25
    @Buck: Ennél brutálisabb emelkedési szöget is láttam már 747-essel fullra megpakolva, azzal nem volt gond.De ha tényleg járműveket vitt akkor az könnyen elmozdulhatott, mondjuk hátra ami már adhat túl nagy emelkedési szöget.Itt még mikor balra dől akkor van egy erős korrigálás egyenes irányba, onnantól van gond mert leesett a sebesség, aztán jön a szarvkormány előre tolása ami biztosan megvolt, mert ilyen nagy gépek esetében is lenyomják az orrát átesés közelében magasságtól függetlenül, még a homokra is letehette volna ha lett volna rá esélye.Tolóerőt meg nem lehet nyerni, felszálláskor kb:2-5 percig 100%on pörögnek a hajtóművek mindig, azzal sem hiszem hogy gond lett volna.Elvileg 2 hatóművel is meg kell tudnia tenni egy iskolakört és leszállnia épségben.. elvileg.Ilyenkor az a baj hogy én is elkezdek kombinálni meg mindenki de majd pár hónap múlva biztosan meglesznek az eredmények.
  • Buck 2013. május 1. 21:22

    26
    Persze, nyilván nem fogjuk megoldani egy homályos film alapján, de az tuti hogy a legénységnek rettentő kevés lehetősége maradt bármilyen korrekcióra. Nagyon gyorsan átesett... félelmetes látvány. Szerintem az utóbbi 5-10 év egyik legdurvább rep.baleset felvétele.
  • karlos08 2013. május 3. 16:14

    27
    Hmm valami nem stimmelt itt és nagyon durva volt ezt látni nem láttam még ilyet és nem is nagyon szeretne az ember ilyent látni de sajnos furcsa volt ahogyan balra fordult de ezzel lehet pár életet megmentett.
  • TonyEricsson 2013. május 4. 16:53

    28
    És 5 nap után rájöttem, hogy nem a kormány hanem a rakomány mozdul el rotfl
  • Targi #29 2013. május 4. 22:11

    29
    @TonyEricsson: De legalább rájöttél grat lolbor
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!