@kléni: Mindenképpen én néha a kisebb felveszi a harcot a nagyokkal. még ha erősebbnek néz ki akkor is. azt,hogy mennyi lóerőt mozgósit nem számit. az áttétel a lényeg.
Amúgy meg az a lényeg, hogy a Dodge megveszíti kicsit a kamion ekkor rálövi a kuplungot a kerék forog mint állat így megszűnik a tapadás és majdhogy nem szinte alapjáraton elhúzza. Viszont ezután meg fordítva van. A kamion nem pörgeti a kereket van tapadás simán elhúzza a Dodge-ot az meg kaparhat nem tud csinálni semmit.
Itt a fő hangsúly a tapadáson van. Hiába van erő ha azt nem tudod hatékonyan leadni a kerekekre és azok nem tapadnak. A pickup hátulja meg van pakolva ezért nagyobb a tapadás. Ha tettek volna a kamion hátsó kerekei fölé egy kis súly fütyölve húzta volna el piroskát.
A kamion dupla kerekén nincs teher, így nem tud tapadni megfelelően. A piros kocsi hátsó tengelye terhelve van mert látszik, hogy lejjebb ül mint az eleje 1:13-nál tökéletesen látszik, hogy hátarafele lejt. Így bizonyos súllyal - ami nem látszik, mert a platóján van - jó terhelést adva, rögtön nagyobb lesz a tapadás. Egyszerű a képlet.
Hozzáteszem hogy a pickup gyakorlatilag full lapos gumival megy, ami így nem igazán tud kipörögni, mondjuk jót tett azért a hajtásláncnak mindenképp, a kamion még elmegy pár százezret, a piroska viszont valószínű nemsoká mehet egy difi/terepváltó/kuplung cserére
kléni 2015. február 19. 23:27
10