ennek a motorblokknak annyi... szétbaszódott a turbó, az olaj a levegővel együtt az égéstérbe jut és pörög mint a trágyaszóró... sok mindent nem tudott kezdeni vele a helyszínen.. míg le nem esik az olajnyomás, vagy el nem fogy az olaj addig végig kell nézned hogy a fos dieselmerdzsód motorja megfől.
Feltéve, hogy sebességbe tudod tenni és nem automata. Esetleg meg lehet próbálni elvenni tőle a levegőt.
Egyébként nem olyan rosszak azok a motorok (200CDI 220CDI). Öreg E220 CDI-m van, ex taxi, 560e km-nél jár...
Nekem is kapott mar olajra a turbo, mert tele volt az interer, de szerencsere 2 masodperc alatt kapcsoltam, es nem ment meg semmi, csak jol kikellett takaritani mindent az olajtol.
Az a baj, hogy hosunk nem tudta mit kell ilyenkor csinalni.
@mikezerox: azzal baszod szét a váltót és a kuplungot..akkor cserélheted azt is ki motorral együtt max azt tudta volna csinálni ha persze hozzáfér és nincs agyon burkolva, hogy leüti a csövet a turbóról ne kapjon levegőt a motor...
@SirFilo: amint látom ezt már írtátok szóval szerintem is ez a helyes megoldás... de mivel ezeket az új szarokat teleburkolják műanyaggal hogy véletlen se férj hozzá semmihez...
SirFilo 2014. június 8. 18:34
11