Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

7 hozzászólás

  • neophyte 2016. november 15. 22:24

    1
    Aztakurta,hova lett az eleje?? :O
  • Pepejoe 2016. november 15. 22:53

    2
    Egy teherautóval szemben nem is kell tudnia sokkal többet...
  • csigi #2 2016. november 16. 09:33

    3
    @Pepejoe: Azért ez nem így van, NCAP teszten is falnak küldik, lényegében olyan mint a kamion eleje, és mégsem tűnik el az egész autó eleje, azért ez harmat gyenge, de nem is vártunk többet tőle.
  • Pepejoe 2016. november 16. 12:33

    4
    Sajnos többszörösen is kiderült mostanában, hogy az NCAP egy kalap szart nem ér. Semmi köze a valósághoz, a falnak és a sebességeknek meg pláne. Optimalizálják az elvártakhoz, az élet meg más.
  • molndan94 2016. november 16. 16:41

    5
    Csak én érzem úgy, hogy direkt meg akart halni?
  • Gabor0827 2016. november 16. 20:43

    6
    Teljesen más egy betonfal, ahol csillapít az autó lökhárítója, és az alváz, és megint más egy teherautó, aminek ugyebár aláfutsz, és pont azok az elemek maradnak ki az ütközésből, és a becsapódás elnyeléséből amiket erre terveztek.
    (Ezt pl a saját káromon is kipróbáltam.)
    És amúgy is teljesen más nekivezetni egy autót 50/80 km/órával egy álló betonfalnak, mint így belecsókolni egy ugyanannyival szemberobogó -esetleg még meg is rakott- teherautónak.

    A másik amit szintén a saját káromon tanultam meg:
    hiába marad egyben az autó, ha közben a gyomrod, a tüdőd, meg a veséid helycserélőset játszanak odabent, mert a gyűrődési zóna helyett az arcoddal tompítottad az ütközést. :-)
  • Kalmani 2017. május 7. 20:00

    7
    Azért az utascella egész jól bírta...
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!