Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
A statisztika 2015 és 2016 novemberében eladott autókra vonatkozik.

9 hozzászólás

  • cancer 2016. december 11. 20:43

    1
    A Suzukit már nem merték berakni. xdxdxd rotfl
  • Matula #1 2016. december 11. 20:50

    2
    @cancer: A Suzukival egy baj van, hogy nem képes egy normális csomagterü sedan autót legyártani reális áron. Kb 2.5-3 millióból ki lehetne hozni. Vagy próbáljanak román-orosz mintára olcsóbb autót gyártani. A régi swift ezért volt nyerő. Most átvette az árlistába a helyét a Lada meg a Dacia. Kb ilyen formájú olcsó swift kéne. 3-3.5 millióért már inkább Opelt fognak venni az emberek.
  • cancer #2 2016. december 11. 21:13

    3
    @Matula: Melyik 3 milliós Opelnak van rendes csomagtartója? Akinek teherkocsi kell az vegyen azt. A vitarának már elég nagy a csomagtartója.
  • Matula #3 2016. december 11. 21:50

    4
    @cancer: A Vitara 4 millától indul ha jóltudom. Szerintem kevés embernek van annyi pénze. Amúgy meg sokan inkább vesznek egy 4-5 éves Opelt 3 milláért. De a statisztika szerint is átvette az eladási listát az Opel. Csak vegyünk egy Opel H Astra Caraván autót. 6 évesen is 2 milla egy jó állapotú, de össze sem lehet mérni a csomagterét a Suzukiéval. Szóval ideje lenne már előállniuk egy olcsóbb nagyobb autóval.
  • bazeee #1 2016. december 12. 10:55

    5
    @cancer: A suzuki át lesz víve indiába :D
  • cancer #4 2016. december 12. 11:53

    6
    @Matula: Aki szereti a német fosokat az vegyen csak Opelt. Én jobb szeretem ha egy autó vissza is hoz és szervizt is csak akkor lát amikor műszakira kell vinni. :)
  • cancer #5 2016. december 12. 11:53

    7
    @bazeee: Csak a Swiftet nem fogják nálunk gyártani.
  • Pepejoe 2016. december 12. 20:59

    8
    Egyazon idős Suzuki és Opel verdák nemhogy egy lapon de egy könyvben sem említhetőek. Szerelek naponta mindegyikből és a felhasznált anyagoktól a kivitelezésig milliárd különbség van de nem a szuzi javára.
  • Pepejoe 2016. december 12. 21:07

    9
    Bár épp ma szedtem szét egy új Vitara elejét és azon kívül, hogy már most látszik hol és honnan kezdve fog porrá rohadni (legalább lesz meló) és mely csavarok fognak berohadva beszakadni, kellemes csalódás volt mert azontúl, hogy igen egyszerűen és találékonyan oldották meg a lökös rohadt masszív rögzítését (ami minden dimenzióban passzos a sárvédőhöz
    is) még lekapni is 5 perc, továbbá a csatik is úgy jöttek szét a pöckök benyomására bármi szorulás nélkül, hogy teljesen rácsodálkoztam. Lassan felnőnek a feladathoz.
    Vezetni sem volt rossz és első benyomásra úgy tűnik, hogy végre féket is tudnak gyártani.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!