Ez a szabályzás nem csak BP közelében van? Az őskorban, amikor még néztem TV-t, azt mondták, az ottani részen nem lehet előzni, mutogattak szép táblákat is.
Amúgy honnan tudja a csávó, hogy nem büntették meg őket egyszer se? És videózás helyett miért nem az utat figyeli, vagy tesz feljelentést? Kicsit irreális elvárás, hogy annyi rendőrt állítsanak az autópálya mellé, hogy az egészet láthassák.
(UI: természetesen a lapát kaszáját mindegyik ilyen kamionosnak. Még véletlenül se gondoljon senki arra, hogy védem őket libis módon, pusztuljanak csak)
@kléni: Az utolsó infóm szerint: Egy bírság behajtásához kellene tudni, hogy kinek is kell küldeni a csekket, vagyis ki az üzembentartó. Mivel külföldi autóról (kamion) van szó, így a nagykövetségen keresztül kell kérni, hogy ugyan már mondjátok megy légyszíves hogy kinek is kell küldenem a csekket. Ilyenkor levelezés oda vissza, idő. A végére pedig behajtanak egy kb 30e Ft-os csekket több munkaóra árán. Itt az ügyintézőkre gondolok. Nagyjából gazdaságilag nem éri meg a dolog. Vagyis van egy olyan sáv, amire ugyan van törvény/rendelet de nem éri meg behajtani. A kamionosok is tudják ezt és pontossan emiatt csinálják ezeket.
Ez hasonló helyzet mint a sebesség túllépésnél a helyszíni bírság. Pl. 50 helyett megy valaki 60-nal. A rendőrnek ebben az esetben meg kell állítania a delikvenst és kiszabahat neki egy helyszíni bírságot, ami utolsó infóm szerint max 10e Ft lehet. Ezért a 10e Ft-ért elszórakozott legalább 15 percet mert megállította, eljátszotta gonosz rendőrt, megírta a papírt meg a jelentést. Közben 20-an elmennek mellettük 80-nal aminek a bírságát nem tudja behajtani. Ez sem éri meg nekik....
kléni 2017. július 1. 13:36
1Amúgy honnan tudja a csávó, hogy nem büntették meg őket egyszer se?
1