Önző hozzáállás hogy én dolgozom, én is dolgoztam boxerrel és szerettem volna a 130-as tempót tartani mert 610km.re volt az uticél és vissza, a kamionosok háborúja pedig igencsak fárasztó, hogy kettővel megy gyorsabban és tíz perceket mögötte csorögtunk 88-al arról nem is beszélve, hogy úgy teszi be magát a belső sávba, hogy satuzni kell, énekem tele volt velük a tököm, letíltanám mindet a pályáról, semmi keresnivalójuk egy gyorsforgalmú úton, építsenek maguknak egy pályát, vagy menjenek hajóval, vagy menjenek 130-al ne tartsák fel a forgalmat, így is elfoglalják a felét az útnak és csak vánszorognak mint a tehervonat.
szerintem meg igazuk nagy faszság nem lehet előzni teherautóval igy is halálra büntetik csorikat csak hétre állnának meg szét lehetne nézni a boltokba mi lenne ! ! ! !
A megoldás az lenne, hogy három sávos pályákat építeni, és a jobb szél a kamionosoké. Minden csak nézőpont kérdése, kíváncsi lennék mikor egy kamionos személygépkocsival megy hogy viszonyul mikor öt perceket vár mire egy kilóméter künönbséggel hegynek felfelé megelőzi egyik kamion a másikat, hogy öt percet nyerjen ezer kilóméteren....
@mikezerox: Pont te írsz ilyet mikor dolgoztál is benne csak, "fagyis autóval"??
Szerinted ők nem időre mennek?
Te lennél a legjobban felháborodva, ha nem tudnál a boltba szőnyeget venni, mert Te letiltottad az utakról a kamionokat.. A boxerba meg nem fér el ha jól tudom. Hja meg építsenek maguknak utat.
Értem én, hogy mi a bajod, de ez nem a kamionosok hibája. Ez egy tranzit ország csak nincs megfelelő szélességű, "pont ahogy leírtad" autópálya.
Nem vitázni akarok, csak szerintem nincs igazad.
Szép pénteket. Ne rágj be.....
Amiről beszélgettek, teljesen igazuk van. Arról meg nem a kamionos tehet, hogy ebben a nyomorult kis országban szétverték a vasúti szállítást. Érdekes módon, nyugaton tranzit kamionok nagy része be van vagonírozva. olcsóbb is, gyorsabb is.
Nem vagyok kamionos, de sajnos rengeteget kell utaznom a munkám miatt. Mert kis hazánkban divat lett, hogy a bivajbasznádi munkásnak el kell mennie dolgozni Jászasszonyhónaljára, a jászasszonyhónaljai melós pedig Bivajbasznádra jár dolgozni, és ráadásul ugyanaz a szakmájuk.
A kamionnak meg menni kell, Ő is ugyanolyan melós, mint mi, és nem kicseszésből van az utakon.
Itt Torontoban lehet elozni jobbrol is balrol is es a kamionok is hasznalhatjak az osszes savot...persze van is hozza ketszer negy savos autopalya nah meg a varos feletti palya meg azon felul negy reszre van osztva szoval van negyszer negy sav!!! Igen komolyan mondom 16 savos az autopalya....a bal oldalon is van negy sav expressz es negy sav sima meg a jobb oldalon is...es delutan negykor meg az a 16 sav sem eleg....
Most akkor legyek türelmes? Egy Bp-München út alatt százötvenszer lépett ki elém kamion, többnyire satu, és szépen lassan úgy kettőtöl öt percig csordogáltunk utána...enyhe lejtő én Boxerrel, közel két tonnával megdobva...mikor visszament én a nagynehezen megszerzett lendületemet elvesztvén a fékezéskor...a mögöttem villogó A...6-8? Nyomására is kurva nehezen tudtam felvánszorogni 130-ra...ezt végig szenvedjem egy ilyen úton türelemmel? És egy két kilométer miatt mi a faszért kell megelőzni, meséljétek már el kedves minden autóst szivató kamionos kollégák?
Jó dolog ez a RoLa (kamionszállító vonat). Volt belőle két járat is errefelé, az egyik Wels(Ausztria)-Szeged között, a másik Wels(Ausztria)-Maribor(Szlovénia) között járt. Pl. a török kamiont felrakják Welsben, a sofőr a vonaton (hálókocsiban) alszik és Szegedtől pihenten megy tovább. A kamionos költsége meg olcsóbb így vonattal, mint gurulva, üzemanyag, útdíjak, stb. Mindenki jól jár, az utak felszabadulnak, sőt így kevésbé környezetszennyező is. A szegedit egy magyar cég üzemeltette, a mariborit osztrák. Mindkettő folyamatosan teltházzal közlekedett. A magyar cég járatát tavaly ősszel leállították, biztos nem érte meg nekik... Érdekes módon az osztrák cég azóta is vígan prosperál, ugyanabból a tevékenységből.
Onnan tudom, hogy egy ismerősöm a mariborin hálókocsikalauz. Elmondta, négy kilót keres, a magyar járaton meg 80 ezret kerestek. Aztán annyit sem, mert mehettek szélnek.
@mikezerox: Szerinted a kamion 24 tonnával élvezi, hogy fékezni kell egy nyüves IFA miatt ami nem tud folyamatosan 88-90 Km/ó-val haladni mert a technika nem bírja a tempót és ez nem max.5perc hanem 20-30perc.
@mikezerox: mondtam ne rágj be...
De ha 150 x lép ki direkt eléd a kamionos akkor azt gondolom nem csak Magyarországon a magyar bunkó kamionos, hanem Ausztriában az osztrák is ezt csinálja.....A Németről nem is beszélve.
Hogy miért kell előznie???
Ne már. Te mennél 130-al az előtted lévő 126-al... nem hiszem, hogy sokáig bírnád.
Itt igazából a bibi az amikor egy olyan kamion vezeti a konvojt előzési tilalom alatt, aki hol 80-al hol77-el megy. na de mikor már a berágott második elkezd előzni akkor megtalálja a gázt és vigyorog a román rendszámos Wabererses szarából. na ez lehet a Te problémád is.
Tehát óránként nem 1 -2 kilométert vesztenek egy ilyen faszjancsi miatt, hanem sokkal többet. Pont ahogy Te is mondod a rossz sofőr az összes mögötte lévő lendületét, idejét kedvét, pénzét ily módon elveszi. Vágod te is csak picit macerásabb akkora nagy verdákkal menni ám....
Jó hétvégét..
Lesz F1- nézzük azt vasárnap.....
hali
Hetente többször járok autópályán, nagyon idegesítőek, a tiltás ellenére előzik a 90km/h-s kamiont 92km/h val... ha rádudálok vagy villogok akkor meg ő integet.
Nem értem miért kell összehozni a lassú teherforgalmat a gyors személy autó forgalommal. Vagy menjen a kamion 130 al egy szavam sem lenne, két külön kategória, és leszólja a BMW-X-et, hogy meg tudja várni....ja ha ő ülne benne más lenne a helyzet....lehet, hogy pont az ő fönöke húz a BMW-vel..
Nem kellett volna szétbaszni a vasúti teherszállítást,akkor nem lenne ennyi kamion a közutakon! ja meg nem kéne kilopni az aszfaltból az anyagot és akkor megfelelő teherbírású utakat lehetne építeni.
@mikezerox: hát ja..
pénz pénz pénz..
figyú, ha akarsz valamelyik hozzászóláshoz írni, akkor jobb oldalon látsz ilyen szürke számot. ez lesz a 24 -es.
na arra rá nyomsz és akkor én is látom mikor válaszolsz egy hozzászólásomhoz.
üdv néked.
Az nem megoldás, hogy akkor a kamionok is mehessenek 130-al. Nem egyszerű egy akkora monstrumot 130-nál megfogni. Amúgy személyautónál is 140 fölött el kell felejteni a féket. Aki nem hiszi, próbáljon meg satuzni egyet 150-nél - majd küldök virágot a sírjára.. Biztos oka van, hogy a kamionoknak többnyire 100-nál van tempólimit. Még Ausztriában, Németországban is.
Így viszont adott a nagy sebesség különbség. Ha a belső sávban 130-al mennek, ne mehessen már oda át egy (gyorsulni csak alig tudó) benga monstrum. Pláne ne úgy, ha egy közeledőnek éppen elévág. Kész a ráfutásos balesethelyzet.
Szóval bármennyire nem tetszik ez a kamionosoknak, jól van ez így, ahogy van.
The Scorpion 2013. április 26. 10:39
1A kamionosok elengedik egymást, ha az egyik 90km/h, a másik meg 92km/h-val tud menni...
0