Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Január 6-án a reggeli órákban történt a baleset, szerencsére senki nem sérült meg. A traktor a vasúti átjáróban hibásodott meg kalap

A mozdonyt jelentős kár érte, a traktor maradványait azóta is szedegetik a hóból ;)

21 hozzászólás

  • einstein 2016. január 6. 20:21

    1
    de jó hogy rángatja összevissza azt a sz@rt a lényegnél meg el is fordítjazsir
  • Matula #1 2016. január 6. 20:30

    2
    @einstein: A lényeget pont látni :)
  • nagyarpi0011 #1 2016. január 6. 21:44

    3
    @einstein: De tényleg!
  • nagyarpi0011 #2 2016. január 6. 21:45

    4
    @Matula: De hogy a vonatnak mi baja lett ettől? Általában megrázzák magukat és továbbmennek rotfl
  • nagyarpi0011 2016. január 6. 21:46

    5
    Mármint tényleg látni a lényeget! Sztem nncs vele problem
  • Matula #5 2016. január 6. 21:48

    6
    @nagyarpi0011: Lehet rángatta fejét miközben nézte :)
  • [ törölt felhasználó ] 2016. január 6. 22:17

    7
    20 évnél is régebben dolgoztam a vasútnál, kopnak az emlékek, de talán még most is működik egy két trükk.
    Ha Magyarországon letöröm a sorompó csapórúdját, akkor a sorompó hibát ad, és a közeledő vonatot megállítja a jelfeladás. Ha a két sínszál között sikerül rövidzárlatot csinálni pl. a bikakábellel, akkor az eredmény ugyanaz.
    Extra: a sok bámészkodó tolhatott volna egyet azon a szerencsétlen traktoron, de mint az agyonvert lánynál könnyebb videózni és megosztani...

    Szerintem.
  • [ törölt felhasználó ] 2016. január 7. 03:20

    8
    Fék nincs azon a szaron?
  • F4RR3LL #8 2016. január 7. 07:42

    9
    @local: Van, lassít is... de ott nem 50 méter a fékút. Tél van, plusz az a pár tíz tonna nem könnyen áll meg. :D
  • F4RR3LL #7 2016. január 7. 07:45

    10
    @Harkonnen: na, ezzel csak az a baj, hogy ezt az átlag, vonatot csak síneken látó ember nem tudja. :D :D
    Plusz letöröm azt a szart, Magyarországon képesek beperelni rongálásért...
    Amúgy igen, el lehetett volna tolni, de ha épp megragadt valami a traktoron, akár csak a kerék, vagy motor, baszhatja.
    A legjobb megoldás: ha nem tudni honnan jön a vonat, mindkét irányba egy egy ember futásnak ered és jelezni, hogy baj van, nem kicsi.
    Persze az idő mindent megváltoztat. Ha már hallod, hogy közel van, akkor inkább húzódj tisztes távolságba, vedd elő a telefonod és ha szerencséd van, sok néződ lesz youtube-on. :D
  • oritomi #10 2016. január 7. 10:21

    11
    @F4RR3LL: azért kíváncsi lennék hogy egy menetrendszerinti ic megállna-e neked mert az út mellett integetsz
  • F4RR3LL #11 2016. január 7. 10:39

    12
    @oritomi: van jogsid? Ha van, akkor Kresz oktatáson tanították neked is, hogy ez a megfelelő eljárás, ha valami, vagy valaki a vonatsíneken ragadt.
    Az más kérdés, igazat adva neked, hogy valóban nem állna meg, vagyis nem tudna azonnal megállni. De ha nem akar kinyírni a mozdonyvezető egy rakás kisiskolást pl, akkor a fékre lép. (vagyis húz)
  • oritomi #12 2016. január 7. 11:17

    13
    @F4RR3LL: ez így van,csak itt is meg a sok yt-ra felrakott vonat balesetes videóban nem szaladgáló embert látni hanem telefont előkapó és videózó embert...
  • F4RR3LL #13 2016. január 7. 11:37

    14
    @oritomi: mert ez a menő most már... Sajnos.
  • Aztaaaa.. 2016. január 7. 18:35

    15
    Amikor gyerek voltam (és természetesen úttörő is, mert akkoriban minden gyerek olyan "jó" volt, hogy felavatták), azt tanították, hogy ilyenkor az úttörő lekapja a nyakából a piros kendőt. Rohan a vonat elé, és azzal integet a mozdonyvezető bácsinak, ba..ssza már be a féket, különben úgy pofán vágja egy traktor, hogy a vonat végében találja magát.
  • Aztaaaa.. 2016. január 7. 18:51

    16
    Bár hihetetlen, de a veszélyt jelző személy intésére a vonatnak meg kell állnia! A traktor a két sorompó közé szorult. A legrosszabb esetben is ilyenkor van még legalább 5 perc mire jön a vonat. Tehát ha, jobbra és balra is kiszalad 1-1 ember akkor féktávon kívül is tudtak volna jelezni a mozdonyvezetőnek. Persze nem úttörő nyakkendővel, de egy ruhadarabbal, ronggyal stb. Viszont ha mobilt szorongatod, hogy na most felveszünk egy balesetet, az elég szomorú. Harkonnenek igaza van, ha letöröd a sorompót, vagy összekötöd a sínpárt fémmel akkor rögtön pirosat kap a mozdony. Viszont itt jegyzem meg, hogy megemelni is elég a sorompót, akkor is hibát jelez a rendszer. Egy szóval, ezt meglehetett volna előzni.
  • [ törölt felhasználó ] #9 2016. január 8. 08:57

    17
    @F4RR3LL: Láttam már fékező vonatot de úgy látom ez baszott még lassítani is.
  • F4RR3LL #17 2016. január 9. 10:45

    18
    @local: na mindegy, ezen nem veszünk össze...
    Minden bizonnyal továbbment, megállás nélkül. Leverte a traktort a sínekről és egyszerűen tovább ment. :D
    Ahogy írtam, nem 1,2 tonna a szerelvény súlya, plusz nem gumikerék aszfalt út, ahol közlekedik, így a megállás nehezebb, mint egy autónál. De mindegy. :D
  • [ törölt felhasználó ] #15 2016. január 10. 21:11

    19
    @oritomi: @Aztaaaa..: Nem integetni kell ("Aki integet az búcsúzik";), hanem szembe állni a vonattal, és magad előtt nyújtott kézzel körözni. Ez a "megállj" jelzés, még rongy se kell.
    Viszont éjszaka jó ha kézben van a mobil, de nem filmezni, hanem a kijelzőjét lehet lámpának használni, úgy adni megállj jelzést.
  • [ törölt felhasználó ] #18 2016. január 12. 07:33

    20
    @F4RR3LL: Jó ezen ne is vesszünk össze. :) Én úgy látom hogy nem fékezett de az sem elhanyagolható tény hogy oroszok!! :)
  • F4RR3LL #20 2016. január 12. 19:50

    21
    @local: nem-nem, ezen tényleg nem. :beer:
    Az meg a másik, ezek Oroszok, itt ez napi rutin és meg sem lepődnek rajta. rotfl
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!