Na most jöhetnek dumálni a nagyokosok ide is, hogy ők is milyen bénák, mert 7 perc kellett mire be felszállt a gép.........tényleg olyan szarok vagyunk azzal a 9 percel ami máskor még attól is rövidebb???
7 perc amcsiéknál, akkor nálunk biztos több. Legyen 10 perc. Ha mondjuk jön egy ellenséges repülőgép Sopron felől, mire felszállnak a gépek, már le is bombázott valamit és el is hagyta az országot Debrecennél.
Nos pár észrevétel...kicsit lehet, hogy hosszú, és unalmas, de megszívlelendő!
-Nem lehet egy ország olyan szegény, hogy a repülőgépei ne megerősített hangárokban legyenek.
Magyarázat: Minden repülőgép a legsebezhetőbb a földön. A manőverező, és a harci képességei a nullához konvergálnak!
-A hangárok túl közel vannak egymáshoz, egyazon irányba néz a bejáratuk, a személyzeti ajtó túl kicsi, és nem látok tartalékot belőle.(Ettől még lehet belőle másik, ami a videón nem látszik)
Magyarázat: Egy közvetlen találat esetén mindkét hangár, illetve azok futópályái is rongálódhatnak lehetetlenné téve a bevetést. Egy hangárt célszerű két irányból elhagyhatóvá tenni, így ha az egyik irányból megközelíthetetlen, másik irányba forgatva a gépet (Egy fordítható emelvénnyel) még esetleg bevethető. Ha kicsi a személybejárat egy esetleges balesetnél a kijutást és vagy bejutást megnehezíti. Ha nincs tartalék bejárat, a bejutás és vagy kijutás hiba esetén szintén megnehezül, ez zöldfülűség.
Ami szintén nem derül ki a videóból de jó ha betarjták:
-Egy bevetésnél nem a pilótának kell elsőként érkeznie, hanem a mérnököknek, és a tűzoltóknak. Magyarázat: Ha egy előkészített madár várja a pilótát rövidül a harcképtelenül töltött idő hossza. És ha műszaki hiba lép fel, ne a hajózónak, vagy a kiszolgálószemélyzetnek kelljen már oltani. És két géphaz legalább két szerkocsi tartozzon!
-Egy géphez két pilóta érkezzen. Magyarázat: Ha a pilóta elesik, összetöri valamijét vagy hibás a személyi felszerelése, a tartalék pilóta egyből harckész. Ez nem vicc, a legtöbb baleset a hajózó személyzettel a földön történik, és nem a levegőben. Illetve ha hibás a szerelvénye, nincs idő átszerelni! Mindkét esetben a harckészség csorbát szenvedhet.
-A legfontosabb: Soha nem indítunk két gépet elfogásra. Legalább háromnak, de ha lehet négynek kell felkészülnie.
Magyarázat: Ha egy madár a kettőből harcképtelen bármely okból, elfogást egy gép nem tud eredményesen foganatosítani. Ha négy gép készül fel, kettő felszáll, kettő készültségben marad még egy harcérintkezés soráni veszteség, vagy egy rosszul felmért támadó erő is kissebb meglepetést okozhat.
Stig 2012. december 19. 00:15
10