Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

8 hozzászólás

  • Pepejoe 2018. szeptember 29. 21:09

    1
    Gratulálok te dagadt nyomorék...
  • Pepejoe 2018. szeptember 29. 21:12

    2
    Amúgy motor ellen van bármi értelme kiállni lényegében bármilyen autóval?
  • mBardos76 2018. szeptember 30. 11:41

    3
    Hogyan zuzzunk be autót kanyar és forgalom nélkül... És motor ellen csak kanyargós pályán van esélye egy jó autónak.
  • Gabee78 #2 2018. szeptember 30. 13:59

    4
    @Pepejoe: Van pár videó fent youtube-on, kell egy jó turbós Supra meg jó sofőr és kész!
  • Pepejoe #4 2018. szeptember 30. 19:01

    5
    @Gabee78:
    Az új Supra 350Le, azzal nincs meg egy pl. H2R szerintem (mondjuk az egy kuriózum) de egy sima ZX-10 sem, hogy a teljesen hétköznapi vonalon maradjunk. Mellém eddig bárki (legálisan vagy utcán) odaállt amíg ifjú voltam és meggondolatlanul bohó, lemaradtak mint a borravaló. S' csak 130 ló kellett hozzá. Meg hogy 140-nél váltom a kettest. Csak ezért és a tapasztaltak miatt mertem írni azt, hogy "lényegében".
    Persze gondolom 10 km. elteltével utolért volna sebességre az M5WRXEvoX vagy bármi de ennyi időm nem volt erre és addigra én már otthon fújtam a húslevest.
    Amúgy már a Camaro megpillantásakor borítékolni lehetett az eredményt mert az nem egy klasszik sportautó, hanem egy pofás de túltenyésztett nehéz tepsi GT.
  • Pepejoe #2 2018. szeptember 30. 19:13

    6
    @mBardos76:
    Hát nem tudom, de érdemes megnézni pl. a H.ringi köridőket egy nyílt pályanapon motoros és autós viszonylatban, ezek ugye nem versenyzők javarészt de van egy jó autójuk/motorjuk, aminek ilyenkor odalépnek kicsit. (persze az emberek javarészénél jobban vezetnek természetesen, az ismert okok miatt)
  • Pepejoe 2018. szeptember 30. 19:14

    7
    *mert a Hring egy kanyargós pályának számít
  • mBardos76 2018. október 1. 08:36

    8
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!