A szarvas ügyes volt, a motoros volt a béna. És nézzen mindenki mélyen magába, ki az aki ennél is lassabban megy mert vadveszélyt jelez a tábla. Én ha a kritikusabb szakaszokon hajnalban 80 ra lassítok, mert nem akarom veszélyeztetni a családom, úgy mennek el mellettem 110-130-al hogy bemozdul az autóm. De nappal én is ráteszem a tempomatot 95-re és hajts végig.
@thrasher: Este még a 80 is sok, ha hirtelen kiugrik eléd egy. Nincs az a reflex, ami megfog egy autót, ha előtted 5 méterre hirtelen megjelenik egy állat. Még 50-nél sem. A vadveszély nem az autósok miatt van kitéve, hanem azért, hogy a vadásztársaság behajthassa a vadkárt az autóson, aki elütötte a vadat, és ne fizesse a biztosítást. Ha esetleg mégis beüt egy állat, akkor gyorsan eltűnni a helyszínről, mert csak az autós fizet rá duplán is.
Vadveszéjt jelző tábla figyelmeztető szakaszán történt ütközés esetén az autósnak nem kell tartania a vadkár megtérítésétől!Csak abban az esetben,ha kártérítési pert indít a társasággal szemben.Ebben az esetben a társaság vadban okozott kártérítés címén próbálja a rá kiszabott kártérítést kompenzálni,mivel önfentartó szervezet.Személyes tapasztalat!
@bigyusz: Egy ismerősöm jóindulatúan kihívta őket, kijött a vadász, megkérdezte tud-e valamit kezdeni az őzbakkal, mire mondta, hogy igen. A vadász levágta a fejét (gondolom az agancsok miatt) a testét meg berakták az ismerősöm kocsijába. Ennyi volt a kárrendezés. De én azért tartok tőle, hogy nem mindenki ilyen jó fej.
kisja 2017. április 7. 20:18
12