Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

Dr. Frankenstein ismételten úgy gondolta, hogy nagyot tud alkotni, és a kiszemelt áldozat egy "bálna" lett. Egy W140-es Mercedes S osztályra (bálna) ráhúzta a következő generáció W220 elejét és hátulját. Jelenleg próbálná eladni eme remekművet 39.000 EUR áron az egyik német autós oldalon.

13 hozzászólás

  • paraszt75 június 22. 18:41

    1
    Nem értem az ilyen embert. Rengeteg időt belever egy átépítésbe, de hogy "jó" legyen- illesztések, fúgok párhuzamosak legyenek és egyformák- már nem tudja megoldani. A végeredmény tűréshatár függő, nekem megfordult a gyomrom.
    A 140-es szép, karakteres autó gyárilag, jobban tetszik mint az utódja. De így összeb@szva a kettő....
  • black235 június 22. 19:08

    2
    A 140es szerintem is szebb, még van lelke, karaktere. Az utód nekem már egy a sok közül.
  • yust június 22. 20:27

    3
    Biztos bennem van a hiba, nekem semmi bajom nincs ezzel. Mindkét "szülőt" jellegtelennek tartom, ugyanúgy a "gyermeket" is, fel se ismertem volna, hogy ez nem gyári, viszont szerintem nem csúnya. Ha rondát akartok látni, a Jajj,de csúnya! - jajjdecsunya.blog.hu oldalon érdemes próbálkozni.
  • Cíke június 22. 20:34

    4
    Simán elfogadnám, de pénzt azért nem adnék érte. Főleg nem ennyit. :D
  • black235 #3 június 22. 20:57

    5
    @yust: Kinek mi, nekem a 140 nagy kedvencem.
  • yust #5 június 22. 21:06

    6
    @black235: Szerintem utoljára a 70-es években voltak olyan kinézetű autók, amikre azt mondanám, hogy "egyéniségek". A 80-as években aztán külön-külön utakon "modernkedtek", míg a 90-es évekre elérték a mai jellegtelen formájukat. Nem rondák, de nagyjából mind egyforma. (Na jó, van ronda is.) De persze ez csak az én véleményem, biztosan mások másképp látják.
  • Jabberwoky június 22. 21:12

    7
    Mi ez a két gokart... Egy Mercedes? Az anyja! Már autókat is gyártanak...?
  • black235 #6 június 22. 21:23

    8
    @yust: Szerintem a 90-es évekkel ért véget az autó gyártás. Ott kezdett megjelenni az elektronika, mesterséges avultatás, és ott kezdtek egyre inkább beleszólni a közgazdászok és marketingesek. Számomra a bálna az utolsó igazi, de az előd a 126-os is nagy kedvencem.
  • black235 #6 június 22. 21:35

    9
    @yust: Egyébként a bálna a maga idejében is megosztotta a közvéleményt. A 126-os 79-ben jelent meg, a bálnát a 80-as évek legelején kezdték tervezni, és 91-ben jelent meg. Gyakorlatilag 10 évük volt rá és mindent belepakoltak, amit lehetett. Ott használtak először CAN buszt, ott jelent meg az ESP, próbálkoztak az adaptív futóművel. Technikai újításokban bővelkedett, emiatt világ viszonylatban nagyon népszerű volt. Viszont a hazájában Németországban egyáltalán nem. A méretei és felszereltsége miatt, valamint hogy Helmuth Kohl használt egy bálnát, a jólét szimbóluma lett a németek számára. 91-ben dobták piacra, éppen a német egyesítés után, ahol a nyugatiak számára az elveszett jólétet szimbolizálta, a keletiek számára meg a soha el nem ért jólétet, így ott mindenki utálta.
  • Pepejoe június 23. 12:50

    10
    Benne van a meló és értékelendő is, csak nincs értelme.
  • Pepejoe #6 június 23. 12:54

    11
    @yust:
    A gyártók a vevőkből élnek és azt gyártják amire igény van és eladható. 10-ből 8 embernek A-ból B-be közlekedésre kell, ehhez egy egyenautó-flotta tökéletes. Kinézek a parkolónkra és ez kb. meg is van, tele a van Fusionnel (dupla broáf) Ignissel, Astrával, Yarissal meg egyéb kis izékkel.
  • yust #11 június 23. 13:05

    12
    @Pepejoe: Igazad van, és én is megtanultam már (saját káromon), hogy ez nem baj. Nem tiltakozok ellene, már én is egyenautót hajtok, de az igazán szépek akkor is a 60-as évekbeli kocsik voltak. :)
  • Pepejoe #12 június 23. 20:20

    13
    @yust:
    Én a 70-esektől nézem, dehát kinek a pap :D
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!