Mindig is jó kocsik voltak ezek Itt a pálya hiányosan volt felvizezve, a végén megakadt, nem tudott tovább csúszni, és mivel magasabb autó, könnyebben borul. Kíváncsi lennék jobb autók, hogy viselkednek ugyanebben a szituban
@kisja: Így nem szabadna viselkednie. Ehhez még kevés volt a sebessége szerintem. Ő is megbukna az elhíresült rénszarvas teszten mint a csepp merci. Hasonlók elkerülése végett pl.: opel agilában vastagabb a padló, hogy lent tartsák a kocsi súlypontját. Elgondolkoztató, hogy akár egy kézifékes fordulóval is fel lehetne borítani, és ez szerintem nem egy extréme teszt szituáció mert télen simán lehet találni olyan helyet ahol hasonlóak a körülmények.
A Duster elég széles nyomtávval bír a magasságához képest,így nem olyan könnyű felborítani. Jelen esetben egy nagyon jól tapadó gumiszett lehetett rajta, ami képes volt úgy megfogni oldalirányú csúszásban, hogy átbillent a kocsi.
Szerintem se normális, hogy ekkora sebességnél borul az autó, szimplán szarul van számolva a súlypont illetve maga a felfüggesztés. Nem hiába occsó autó
@cancer: Az egyik haverom régebben ilyesmi "teszteléseket" csinált. Ha megkérted arra a felére borította akár melyik autót amerre akarta. Választható opciók: mennyit pörögjön vagy csak simám a fejére, eleje, hátulja vagy oldala sérüljön. Persze a biztosítós stiklizésekért.
@black235: Na ácsi. Opelekben max. azért vastagabb a padló, mert a GM-nél nem tudják, mi az a nagy szilárdságú acél. Bár a súlypontra ettől függetlenül jó hatással van, csak így a kisautóik is nehezebbek 300 kilóval, mint bármi.
pubyteso 2015. március 21. 06:50
11