Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

11 hozzászólás

  • pubyteso 2015. március 21. 06:50

    1
    :yeah: grat rotfl jót röhögtem :D "román fenevad" :D xD
  • kisja 2015. március 21. 08:00

    2
    Mindig is jó kocsik voltak ezek:D Itt a pálya hiányosan volt felvizezve, a végén megakadt, nem tudott tovább csúszni, és mivel magasabb autó, könnyebben borul. Kíváncsi lennék jobb autók, hogy viselkednek ugyanebben a szituban
  • black235 #2 2015. március 21. 08:09

    3
    @kisja: Így nem szabadna viselkednie. Ehhez még kevés volt a sebessége szerintem. Ő is megbukna az elhíresült rénszarvas teszten mint a csepp merci. Hasonlók elkerülése végett pl.: opel agilában vastagabb a padló, hogy lent tartsák a kocsi súlypontját. Elgondolkoztató, hogy akár egy kézifékes fordulóval is fel lehetne borítani, és ez szerintem nem egy extréme teszt szituáció mert télen simán lehet találni olyan helyet ahol hasonlóak a körülmények.
  • cancer 2015. március 21. 09:22

    4
    A Duster elég széles nyomtávval bír a magasságához képest,így nem olyan könnyű felborítani. Jelen esetben egy nagyon jól tapadó gumiszett lehetett rajta, ami képes volt úgy megfogni oldalirányú csúszásban, hogy átbillent a kocsi.
  • Stig 2015. március 21. 09:23

    5
    Szerintem se normális, hogy ekkora sebességnél borul az autó, szimplán szarul van számolva a súlypont illetve maga a felfüggesztés. Nem hiába occsó autó :)
  • Fakkerone 2015. március 21. 13:29

    6
    Ja mert a mi autónk jobb..ja várjá..nekünk nincs is autónk.
  • daber 2015. március 21. 14:17

    7
    Elfáradt és ledőlt kicsit. :)
  • jetlimester #4 2015. március 21. 16:35

    8
    @cancer: Az egyik haverom régebben ilyesmi "teszteléseket" csinált. Ha megkérted arra a felére borította akár melyik autót amerre akarta. Választható opciók: mennyit pörögjön vagy csak simám a fejére, eleje, hátulja vagy oldala sérüljön. Persze a biztosítós stiklizésekért. :D
  • jk88 2015. március 22. 13:08

    9
    Most mi a gond? Az Aro hátsó hídtól meg az Oltcit első felfüggesztéstől ennyi telik. :D
  • jk88 #3 2015. március 22. 13:11

    10
    @black235: Na ácsi. Opelekben max. azért vastagabb a padló, mert a GM-nél nem tudják, mi az a nagy szilárdságú acél. Bár a súlypontra ettől függetlenül jó hatással van, csak így a kisautóik is nehezebbek 300 kilóval, mint bármi. :D
  • Jabberwoky 2017. február 28. 23:21

    11
    3 milla full extrával
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!