Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
speed nem kicsit

20 hozzászólás

  • szitam5270 2011. november 24. 12:01

    1
    nem semmi gép :D
  • Méregzsák 2011. november 24. 12:08

    2
    speed :D
  • lory86 2011. november 24. 12:46

    3
    megy mint az állat de szépen is fogyaszt :D , etetni kell az a rengeteg lovat...
    Náluk kellene felvini az üzemanyag árakat :D :D
  • Helén 2011. november 24. 13:14

    4
    ez gyors
  • kfnorbi #3 2011. november 24. 15:00

    5
    nem tudom mit sírtok.. itthon nem éri meg ilyet venni, azok a jó magyar utak az első kátyúnál hazavágnák
  • [ törölt felhasználó ] 2011. november 24. 16:38

    6
    am ez a gép használtan valami 300 millió volt a hasznaltautóponthú-n, első nap le is vették. Na mind1 az a lényeg hogy veszel egy BBC-s chevelt teszel rá egy kompresszort vagy 2 turbót és ugyan itt vagy csak az ár töredékéért. Amúgy olyan szép hangja van egy videón az AUTOBAHN-on gyorsulnak vele, mintha egy nagyon szépen belőtt diesel audi lenne
  • Gekko3src 2011. november 24. 18:26

    7
    @kiborgmolotov: 280 milla volt :D
  • DiEgO_Cort3zZz #6 2011. november 24. 20:02

    8
    @kiborgmolotov: ja,csak nem midegy,miből szállsz ki/ülsz be.Örülnék azért annak,ha a csillió lóerő mellett kézzel varrott bőr,igazi alu és karbon van,rendes fával....meg ilyenek...
    P.S.:egyelőre még nem büntet a sors azzal,hogy aggódnom kelljen,mit is válasszak,csak azért szerintem a Bugatti nem csak az 1000+ lóerőről szól,míg a Chevel mást nem nagyon adna. :) Szerintem.... :)
  • bidulaa 2011. november 24. 20:43

    9
    kedves kiborgmolotov a BBC-s cheved nek nem 5 évig tervezték a motorját és a és nem kétv8 motor lett össze illetsztve nem titániumból készült a motorja nem 1:150 000 alatt vált a váltója nem fény sebességű vezérlő müködteti a hátsó légterelőt és nem repülügép fejleszetette ki a fék rendszerét és még sorolhatnám és hagsulyozom nem tudsz ugyan olyan teljesitmény az árának töredékéért elő állitani ugy hogy olvass utána a dolgokak mielőtt valami hülyeséget ide irsz !
  • ventusz 2011. november 24. 21:06

    10
    Különben is 130km/h a sebességhatár a magyar autópályákon, nem értem minek oda ilyen gép xD
  • max0147 2011. november 24. 21:17

    11
    Ammá keni neki.
  • nandika 2011. november 25. 12:09

    12
    ez tipikus magyar tuning"mester" hozzaallas, kiborgmolotov:) a loero legyen az egekben, de az hogy hogyan allsz meg, vagy ne szalljon fel a kocsid az egekbe, legyen eleg leszoritoero 400km/h-nal, az mar nem szamit:D egy puntot is fel lehet huzni soksok lora, megsem mernek vele 130nal tobbet menni, mert nem arra van tervezve
  • [ törölt felhasználó ] 2011. november 25. 14:25

    13
    kiarák mondta h lóerőt az egekbe?
  • [ törölt felhasználó ] 2011. november 25. 14:29

    14
    ja meg a a Königsegg Agera, az is V8as és ELMÉLETBEN elveri a veyront csak nem tudják lemérni mennyit megy valós úton korlátok nélkül mert a tesztpálya a VW tulajában van ami assziszem megvette a bugattit. de valami 420-ra tippelnek. (Gyároriások - Svéd szuperautó)
  • razer08 2011. november 25. 17:02

    15
    kiborgmolotov csak hogy kepben legy :) az Agera meg csak elmeletben sem veri a Veyront :) batran nezz utana,merem vallalni h igazam van :)
  • bidulaa 2011. november 25. 20:55

    16
    kiborgmolotov bugatti veyron ss a világ csúcstartó a 431 km/h jével nézzél top geart és mielőt ide irnéd a grandsport az nem a ss !
  • david 2011. november 26. 18:36

    17
    A MOSLER MT900 GTR XX-et semmi nem veri...
  • FBandi11 2013. augusztus 12. 06:16

    18
    Ezt a gépet uralni is kell! Ide kevés, csak a pénz.
  • norbiapple 2014. január 26. 01:32

    19
    Nem az a lényeg hogy mennyivel mész....Hanem az hogy mennyire élvezed.
    DUCATI vs Japan
  • Jabberwoky 2018. február 15. 21:07

    20
    Ladasok sehol? A fenti eszmecserét már csak 1768 lóerős Lada Wrc vfts superman rally tuning Car tulajdonos dobhatta volna jobban fel... Amúgy én is azt mondom hogy szép dolog a tuning de nem minden a lóerő.... A luxus meg s biztonság amit az autó nyújt azt kell megfizetni....
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!