Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

33 hozzászólás

  • nagyarpi0011 #8 augusztus 7. 09:59

    9
    @SirFilo: 170 e km, többnyire autópálya, és finoman bánik vele. 2008-as bmw 320d. Nem egyszerre ment tönkre. Családból való csinálta neki, jó 500 ezer forinttal kevesebbért. Gyakorlatilag profit nélkül. kalap
  • nagyarpi0011 #8 augusztus 7. 10:03

    10
    @SirFilo: Itt a jó BMW-éd... Átlagosan madjnem 18.000 dollár a fenmtartása az első 10 évben. Mennyi is az magyar forintban ? Majdnem 5 millió igaz ? Nyílván én vagyok a hülye...
  • Pocoknyuuu #9 augusztus 7. 10:04

    11
    @nagyarpi0011: A 320d 160 -nál kuplung, 180-nál turbó, 200-nál meg adagoló. Erre lehet számítani, 250-nél meg szétrohad. Ha tekert az óra, ez csak hatványozódik, Pénztemető.
  • nagyarpi0011 augusztus 7. 10:04

    12
    Bocsánat, 10 év felett*
  • nagyarpi0011 #11 augusztus 7. 10:06

    13
    @Pocoknyuuu: Erről van szó.
  • Pocoknyuuu #8 augusztus 7. 10:06

    14
    @SirFilo: Ha valaki kiad mondjuk 30 millát egy luxus kocsiért, mert presztízst, élményt és minőséget szeretne vásárolni, akkor az eléggé lehangoló tud lenni, ha a kocsi többet áll a szervizben, mint amennyit az úton közlekedik. Ez itten a baj...
  • SirFilo #11 augusztus 7. 10:16

    15
    @Pocoknyuuu: szétrohadni nem fog. A többi igaz. Ennyit tud egy dízel. Aki skót tankolni 1.5-2 literrel többet az költse rá a fél életét, hamárdízelt-t vett. De ez nem márka függő ezeket rá kell költeni bármelyik dízelre.
    Nekem egy" örökölt" 2.0 benzines BMW van, igaz már nem napi használatban, csak játszós... lassan 300ezer km van benne, nem volt ráköltve 1 milliónál több, a motorjára meg a rendszeres minőségi olajon kívül egyszer vezérlés csere, egyszer generátor csere.. Nagyjából ennyi.
    Tavaly ezzel mentünk nyaralni 4en , 2000 km. Idén egy 1.9 tdipdicdi- VW-vel. kb 100km-enként megáltunk mert a 140es tempót 4 fővel sok csomaggal és légkondival nem nagyon bírta víz forralás nélkül. Bár jó is volt megállni, mert kurva kényelmetlen autó is mellé. Igaz nem költ rá csak azt a pár százezret amit kell egy dízelre 150ezrenként.
    Kinek mi felel meg. Nem véletlen adnak el évi 2millió BMW-t Audit vagy Mercit.
    @nagyarpi0011:
  • Baleer augusztus 7. 13:57

    16
    Hát azért az elég gáz, ha egy ilyen kategóriájú autó motorja hajlamos a "kiszáradásra".
    Nem akarok nagyon belemenni, mert a haverom dolgozott BMW szalonba/szervizbe mint autószerelő, a bátyját próbálta lebeszélni, hogy ne vegyen 2l-es dízelt, két hónaposan nem győzte szervizbe hordani.
    Elunta azt, amit fentebb is írt valaki, hogy többet állt a szervizben mint amennyit használta, hiába volt garanciális az autó, elege lett, eladta.
  • paraszt75 augusztus 7. 17:29

    17
    Nekem is van egy 21 éves e36 -ebből a szériából 3. vagy 4.-én nagyon szeretem. Volt e21, e30 és a következő is bmw lesz, de max e46 és 6hengerrel. Többre nem fussa és az újabbak nem olyan jók mint ezek. Nem tartom magam újhullámos divatmajomnak, mivel több mint 20 éve csak ezzel a márkával járok, és nem a menőség miatt veszem hanem azért mert szeretem.
    Persze sok a szar bmw, és mivel autókkal dolgozok minden nap, látom mennyi sipkamiska vesz bmw-t vagy audit mert azzal lehet villanni. A gondok akkor kezdődnek amikor normálisan le kellene szervizelni. Persze arra nincs lé mert elvitte a havi fizut a nagy felni, de okosba mindent meg lehet oldani. Teszkós olaj, rövidre kötött fékkopás jelző, majdbontottcuccbólmegcsináljukafutóművet stb...persze hogy majd a következő gazdinál kileheli a lelkét és akkor fujdeszar.
  • paraszt75 #10 augusztus 7. 17:33

    18
    @nagyarpi0011: Ez a táblázat akkor lenne jó valamire ha ár/fenntartási költség lenne feltüntetve. Bmw/Merci márkaszervizben már annak 2x a szorzója ha kinyitják a motorháztetőt.
  • jk88 #1 augusztus 7. 18:21

    19
    @nagyarpi0011: Akkor ez tipikusan a nagypapa baltája esete. Az is rohadt jó, a nyele eddig 2x, a feje meg 3x volt cserélve. :D
  • Gyuluska #15 augusztus 7. 21:21

    20
    @SirFilo: Nekem meg van egy 1999es Suzuki Swiftem. 170000 km van benne de nem költöttem rá eddig összesen 200000- et :)
  • SirFilo #20 augusztus 8. 14:43

    21
    @Gyuluska: na erről beszéltem. faternak meg volt egy 1.3as samarája. Az istenért nem akart rohadni, igaz napon folyt belőle a viasz. Előző tulaj érthetett hozzá.
    A kötelező olaj-vezérlésen kívül soha semmi nem volt ráköltve. Ettől még egy málhás szamárnál többre nem volt jó.
    Kinek mi...azzal a 99es swiftel ki nemmennék városon kívülre. Virsli gumi és 0.3as lemez nem túl jó kombó... ;)
    Csúnya is volna ha 200ezernél többet költenál egy 50ezret érő autóra. Attól még a 20-30milliós BMW-nél nem lesz jobb autó, csak neked erre tellik.
  • Gyuluska #21 augusztus 8. 20:21

    22
    @SirFilo: Bebaszna 50000- et érne. 1.3 fullextra klíma. Most el rudnám adni 300-320-ért.
  • SirFilo #22 augusztus 9. 12:03

    23
    @Gyuluska: értem én. De elkanyarodtunk az eredeti témától.
    Nem túl valós ez a gondolatmenet:
    Venni akarok egy bmw-t,van is rá 18 millióm. Hmm.. de nem akarok rákölteni semmit a kötelező szervizeken kívül. Á inkább veszek egy 99es swiftet mert arra semmmit nem kell költenem, mert egyszerű és nagyszerű (a motorja) mint a faék. Nem túl életszagú a történet...
  • törölt felhasználó #23 augusztus 9. 12:17

    24
    @SirFilo: Ha 18 milkám van, akkor is egy öreg nagy mercit vennék pár milláért. A 140 est. Bár igaz abban is meghalt a Diana hercegnő, nem kell ahhoz swift virslikerékkel meg vékony lemezzel... Bármiben meg lehet halni, a Bmw sincs páncélból de azért ezt egy autószerelőmesterlövésztűzoltóhírónak tudni kéne nem? XD
  • SirFilo #24 augusztus 9. 15:24

    25
    @törölt felhasználó: örülök hogy megjöttél, kezdjünk el egy értelmes "vitában" személyeskedni. Ja ne ne kezdjünk, maradj csak ezen az értelmi szinten, te ilyen vagy :)
  • Pocoknyuuu #17 augusztus 9. 21:18

    26
    @paraszt75: e36 volt az első autóm, jópár éve megtaláltam és visszavásároltam, egy havernál pihen a telephelyen, felbakolva, talán egyszer lesz idő restaurálni a gyári állapotba. Az e46 már tiszta műanyag ahhoz képest.
  • Pocoknyuuu #15 augusztus 9. 22:00

    27
    @SirFilo: Ne gondold, hogy egy 20-30 M-ós autó a tökéletes űberkirály. Ha valakinek van pénze (és megdöbbentően sok embernek van) egy ilyen összeget kocsira kiadni, az nem a fogyasztást és a szervizköltséget fogja számolni. Teljesen mindegy neki, hogy 10-et, vagy 20-at eszik, 100e vagy 350e a szerviz. 2 dolog, ami fontos, hogy már megint kiír valamit a rohadt kocsi, vihetem szerelőhöz és hogy eladáskor mennyit bukom a vételárhoz képest.
    És jó ideje pont ezzel a 2 dologgal vannak nagy bajok. Sorolhatnám a márkákat és típusokat.. Ha szerelő vagy, lehet ezzel nem találkozol, mert márkaszervizbe kerül, ott áll a kocsi napokig, majd jön a telefon, hogy kicseréltek ezt-azt, 180e, most jó. Elhozod, 3 nap múlva újra kiírja, visszaviszed, vakaróznak. Megint kicserélnek, azt sem tudod mit csináltak, 110e, most jó. Elhozod, hazaérsz, kiírja. Miközben kellene, használnád!
    Kiviszed külföldre, ott kapásból megmondják mi a baja, mert hetente cserélnek egy ilyen kocsiban alkatrészt, ott van pénz, meg tudják venni az emberek.
    Megcsinálják negyede árban, mint itthon, hazahozod, végre jó.
    1 hét sem telik el, kiír egy másik hibát.
    Audi, Merci, BMW, Range Rover, egy kalap alatt, összetett hibák sorozata, csak Az_Úr tudná megmondani szándékos, vagy véletlen.
    Akkor most mi a jó kocsi? Nézőpont kérdése. Akinek megfelel a Swift, fontos mennyit költ rá, mennyit fogyaszt, mennyi ideig használja, Vagy a 18M-ós BMW, akinek az élmény, presztízs kell, nem számít a fogyasztás, szerviz, de 1 évből 3 hónapot szerelik. ??
    Több, mint 10 év presztízs márkákkal való kínlódás, haverokkal versengés, idegbetegség után 6 éve hajtok egy Hybrid Lexus-t és semmi baja! A szükségesen kívül 1 percet sem töltött szervizben.
  • törölt felhasználó #25 augusztus 10. 08:13

    28
    @SirFilo: Amiért így jól megmondtad, kapsz egy puszit :kiss: fucku XD
  • törölt felhasználó #27 augusztus 10. 08:13

    29
    @Pocoknyuuu: Az_Úr megjelenhetne már máshol is ,) :kiss: jó reggelt :)
  • SirFilo #27 augusztus 10. 11:14

    30
    @Pocoknyuuu: Azért te is túlzásnak tartod az 1 évből 3 hónapot szervízben tölt dolgot. Elég furcsa lenne. Szerintem nem lehet kimondanim, hog az összes Merci Audi BMW szar.. ha így lenne senki nem venné. Van egy pár új ilyen autó családban vagy baráti környezetben, és cégesként is egy pár éves mercit hajtok, 1 év alatt nem volt szervízbe, pedig az egyik legolcsóbb tipusa. A swiftel meg fölösleges is összehasonlítani.. SZerintem.
    A lexus Hibrid meg jó választás grat Tavaly tavasszal a Hungaroringen nyíltnapon sikerült vezetnem egy kört egy RX 450h-val, elég királyak. Egyszer kipróbálnék egy 300-400 lovas elektromost. Pl Teslát vagy I8at :D
  • paraszt75 #26 augusztus 10. 17:30

    31
    @Pocoknyuuu: Azért írtam az E46-ot mert abban van még használható motor, de abban is csak a facelift előtti 4 hengeres vagy az összes 6 hengeres benzines. Az újabbat vagy más motorral szereltet csak akkor venném ha újszerű, kevés kilométeres lenne, mert valóban sok a hiba az új autókban is de ott kisebb a valószínűsége
  • Pocoknyuuu #29 augusztus 10. 17:39

    32
    @SirFilo: Direkt nem akartam itt ezt mondani, de.. életem legnagyobb csalódása egy 40e km-es X5 volt. Az kb. 1 évből 3 hónapot töltött a szervizben. Az árát nem írom, de a negyedét nem érte meg :( A következő is Lexus lesz, az tuti. like
  • Pocoknyuuu #31 augusztus 10. 17:45

    33
    @paraszt75: A 6 hengeresben is volt egy széria szintén asszem 2006-kb.2009-ig, amivel csak a gond volt. Egyik haver kifogta rotfl Ezért írtam korábban ezt az időszakot, amikor feltűnően szarok voltak a kocsik. Régi csajomnak volt e46 úgy emlékszem 330d, a motorral nem volt gondja, de minden más szétesett rajta. Folyton talált valami műanyag darabokat a szellőzőből, ablakemelő (ott is valami műanyag), zárak, hátsó kerékcsapágy, stb. Meg rohadt mint a veszedelem. Nem tudom, hogy ennyi idősen ki lehet-e fogni belőle jót.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!