Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

30 hozzászólás

  • Cíke #5 június 16. 17:10

    6
    @black235: Pedig nagy sztori van mögötte miért is lett olyan, egy igazi mérnöki bravúr. Nem spojlerezek, nézz utána ha van kedved. ;)
  • black235 #6 június 16. 18:16

    7
    @Cíke: A praktikusság volt a szempont, ami sikerült is, de a közvéleménynek nem jött be a design. Élőben nem volt hozzá szerencsém (eddig), és nekem már túl nagy lenne napi városi használatra.
  • Cíke #7 június 16. 18:46

    8
    @black235: Itt frankón le van írva a lényeg Igazságot a Multiplának! - totalcar.hu
    Le kellett cserélünk a beát, majdnem lett egy ilyenem, de az asszony bojkottált. Azt mondta ő egy ilyen ronda szarba bele nem ül. cry nem értenek ezek a nők semmihez. XD rotfl
  • Ethical Hacker #8 június 16. 19:18

    9
    @Cíke: Még jó hogy a családban van valakinek ízlése. :P
    Vegyél FR-V-t!
    Ugyanolyan praktikus, és a megjelenése is jobb mint a Multiplának. Ráadásul megbízható.




  • black235 #8 június 16. 19:21

    10
    @Cíke: Egy időben keresgéltem rokonoknak meg egy ismerősnek, de nem találtam értelmes állapotú példányt itt a közelemben, errefelé ritka.

    Azt tudtam, hogy szélesebb mint a konkurens autók, így fért be a 3 ülés, de csak most figyeltem, hogy 15mm-rel marad el a bálnától, ami "túlméretesnek" számított a maga korában.
  • Cíke #9 június 16. 19:23

    11
    @Ethical Hacker: Ok de milyen áron? Nézegettem ezeket is, de nem fért bele. Így egy cmax lett.
  • Cíke #10 június 16. 19:27

    12
    @black235: Itt még akadt is volna, jó áron is, hisz jóformán sz@rba se nézik, de győzött a túlerő. Ahol egy balnával elférsz ott ezzel is. Igaz csajozni nehezebb vele, de azt meg már minek? rotfl
  • Ethical Hacker #11 június 16. 19:37

    13
    @Cíke: A minőséget meg kell fizetni, túlórázzá vazze! rotfl
    1,6M-2,6M
    Mikor nézted?
    2007-ben kezdték el az 1.8-asok gyártását, ami már 6-os váltóval jött ki és csináltak automatát is.
    Előtte 1.7-es és 2.0-es motorral szerelték.
    Az 1.7-es a legolcsóbb, de az gyengus.
  • Cíke #13 június 16. 19:43

    14
    @Ethical Hacker: Nem mindenki a Lőrinc barátja, hogy fussa neki bármire. 1.2 volt a keret vazze. És ezt is izzadom évekig ráadásul. Szép magyar valóság. XD XD xd
  • Ethical Hacker #14 június 16. 19:53

    15
    @Cíke: A zorbán támogassa ja naccsaládosokat, nem tudtad!? rotfl
  • black235 #12 június 16. 20:08

    16
    @Cíke: Így van, hogy semmibe tekintik őket. Alapvetően az összes fiatot, de a multiplát a leginkább és mindössze a kinézetével adhat erre okot. Egyébként pont emiatt nézegettem én is. Mondjuk gondolom a szokásos "fiat betegségei" neki is megvannak, hogy hol ez az apróság hol az az apróság. Nekem 2-es puntom volt, mindig volt valami aprósága, de 10 év alatt amíg használtam, soha nem hagyott útszélen.

    A csajozáshoz már öreg a bálna. Inkább 35-50-es férfiak szólítanak le, hogy "húúú az öreg gép". Nekik lehetett a gyerekkori álmuk, amikor megjelent 91-ben. Bár láttam már ellenpéldát is mikor általános iskolás srácok álltak mellette, a kocsi kb kétszer olyan idős volt mint ők :D , és bámultak mire az egyik kinyögte, hogy egyik kedvence, de már alig lát belőle...
  • black235 június 16. 20:08

    17
    A fene ezt a számozást... "kettes" akart lenni és beszúrta a képet :D
  • Cíke #15 június 17. 18:25

    18
    @Ethical Hacker: Csak a nagyokat, mi csak közepes vagyunk. XD
  • Cíke #16 június 17. 18:27

    19
    @black235: Nekünk se volt nagyobb gond sosem a beácskával, csak kinőttük.
  • black235 #19 június 17. 19:03

    20
    @Cíke: "Beácska" :) Ő mi volt?
  • Cíke #20 június 17. 19:23

    21
    @black235: Fiat Albea vagy fiatal Bea, kinek hogy. :D
  • black235 #21 június 17. 19:34

    22
    @Cíke: Én Fiat palio néven ismerem. Vaternak volt kombi változatban. Neki nagyon nem jött be, bár vater is tett érte, hogy széthullott...
  • Cíke #22 június 17. 20:03

    23
    @black235: A Palio az Albea kombi, Brazíliában gyárt a, az Albea meg török gyártás. Nem is tudom van e ettől lejjebb, török gyártású olasz autó. XD Bár rozsda meg mutatóban sincs rajta, csak azok a hegesztések, azokat tudnám feledni. XD De cserbe sose hagyott, napokig jártam vele, átfordult vezérléssel, azt is túlélte. A szerelő csak vakarta a fejét, hogy nem vettem észre semmit? Mondom de, szarul megy és 30 litert fogyaszt. :D
  • black235 #23 június 17. 20:29

    24
    @Cíke: A palioba az 1.2 8v 73LE került, ami egy katasztrófa volt. Brazil és kínai piacra szánták, ahol hírből sem ismerik az "autóbááhnt", így nem is tervezték hogy azt a sebességet utazóban tudja. Rövíd volt az 5. fokozata is, hogy jobban tudjon utánfutót húzni, így 130-nál már 4500 körül pörgött, ami benzinesnek már nem az utazója.
    Ami nekem volt punto az 1.2 16v 80LE volt, az egy egész jól sikerült konstrukció volt. Egy haverhoz került és 400e km körül adta meg magát, anyag fáradás miatt eltört az egyik szelep és bedarálta, de a blokk még menthető volt és rendbe kapta...
  • Cíke #24 június 17. 20:37

    25
    @black235: Szintén zenész, a beában is a 16 szelepes 80 lovas 1.2 motor volt. Viszont nagyon jól elállált váltóval, mert 120nál pont 3000et forgott a motor, sőtt vitte a 150et is üvegen, egyszer kipróbáltam, bár ott már halálfélelem, azzal a billegős kasztnival.
  • black235 #25 június 17. 20:54

    26
    @Cíke: A puntoval olyan gokart feeling volt. Kb 150-et ment 4000 körül. Nagyon szerethető autó volt.
    Néha gondolkozok, hogy keresek egy HGT változatot (1.8 16v 131LE), de már alig van belőle értelmes állapotú, mert vagy leharcolták, vagy átbarmolták és földik spoiler, meg légbeömlő a géptetőn, vasalódeszka a tetőn hátul...
  • Cíke #26 június 18. 13:42

    27
    @black235: Azért az vicces lehet. Egy alig 1 tonnás kisautóba 131 lóerő. :D A 80 is vígan elmozgatta, szerintem.
  • black235 #27 június 18. 14:17

    28
    @Cíke: Ja ja pont emiatt gondolkozom rajta. Nincs rossz tömeg/lóerő aránya, napi szintű városi vagy környéken kirándulós használatra tuti elég lenne. Valamint nem gurul le egy fél olajmező a torkán egy hevesebb gyorsításra.
  • Cíke #28 június 19. 10:15

    29
    @black235: Én imádom az ilyen kis pici méregzsák autókat, öröm velük autózni. Volt egy r5 reanultom 1.6d motorral, elég vígan mozgatta azt a 700 kilót, olyan érzés volt mint ha gokartoznál. :) és volt belőlük turbós benzines valami 120le környékén, na az milyen lehetett már!? lol
  • black235 június 19. 11:03

    30
    Diesel, még nyomatékosabb is. A könnyű autóval az tuti egy érdekes darab lehetett :)
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!