Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Már csak azért is kellene, mert lehet benne KÉPTELENKEDNI!!!!!:yeah::yeah::yeah::love::love::love:

Alig néhány nappal a 340 lóerős csúcsverzió bemutatása után a BMW enyhébb módosításokat alkalmaz a szerényebb motorizáltságú kupé és kabrió 1-es modelleken, hogy hangsúlyosabb jelenléttel kezdjék meg a 2011-es évet.
Az új lökhárító csökkenti a légellenállást - galéria
A ráncfelvarrás nem érintette az erőforrásokat, helyettük az aerodinamika optimalizálásán és a felszerelések aktualizálásán volt a hangsúly. Kívülről a módosított lökhárítók, és az átdolgozott, hátul LED-es világítótestek lehetnek árulkodóak, valamint a módosult 17 és 18 colos könnyűfém felnik is frissességet csempésznek a modellbe. Ehhez két új fényezés (egy vörös és egy barna) is került a kínálatba.
Belül szintén új színekkel és betétekkel találkozhatunk, de a legnagyobb változást az új kormányok jelentik, melyekhez váltófüleket is kínál az opciós lista. Emellett a klímakonzol krómbetétet kapott, és a menetstabilizáló kapcsológombját ezentúl a DSC felirat helyett egy szimbólum alapján ismerhetjük fel. Az 1-esek navigációs rendszere is alapos frissítésen esett át, így például elérhetőek a nagyobb modellekből már ismert funkciók, és az internet.
Belül csak mérsékelt módosításokat hoz a modellfrissítés - galéria
A friss 1-esek tavasszal kerülnek a kereskedésekbe, ahol – ha addig nem változat árat a márka – változatlan összeg ellenében lesznek hazavihetők, vagyis 8,278 millió forinttól (118d Coupé) 14,481 millió forintig (135i Cabrio) terjed majd az alap listaáruk, melyet az opciók pipálgatásával még milliókkal növelhetünk.
Legalább 9,5 millió forint szükséges a beszálláshoz

12 hozzászólás

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!