Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
A Skoda két autóval tesztelte a márkaszerviz és egy független szerviz munkáját.

Mindkét helyen gyári alkatrészeket használtak fel, de eltérő javítást. A márkaszerviz drága, a másik olcsó és egyszerűbb javítási megoldást alkalmazott. A végén törésteszttel vizsgálták az eredményeket.


6 hozzászólás

  • Gabor0827 2016. október 26. 08:41

    1
    Várt valaki bármilyen más eredményt, tudva hogy a márkaszerviz kezdeményezte a "vizsgálatot"? :-D

    Érdekes mód arról nem nagyon került ki videó amikor a kollégám úgy kapta vissza a pár hónapos(!) autóját garanciális váltócsere után, hogy elfelejtették rögzíteni az új váltót, ami egyszerűen kiesett menet közben az autóból...
  • black235 #1 2016. október 26. 11:02

    2
    @Gabor0827: Itt igazából azt hasonlították össze, hogy mi a különbség az előírásoknak megfelelő javítás és nem előírásoknak megfelelő javítás között. Ez utóbbi szerintem a varázslás kategóriába esik, mert az ügyfél elhiszi, hogy egy megjavított autót kapott közben meg nem feltétlenül. Némelyik szerelő/szervíz alkalmazza a kézrátételt és ráolvasást is, ami néha hasznos, mert legalább nem okoz újabb problémát.
    A videó bújtatva tartalmaz egy reklámot, hogy a megfelelő javítást csak a márkaszervíz végezheti el.
    Volt néhány negatív tapasztalatom: Hűtővizet kicserélték és koszos hűtővizet tölöttek bele végeredmény 40e-t futott autónál hengerfej tőmítés mert szétfújta magát. Minimum szint alá töltötték olajjal olajcsere után. Rosszul rakták össze a futóművet lengéscsillapító csere után.
    Az hogy márkaszervíz nem garancia arra, hogy jól is dolgoznak... a varázslók köztünk élnek ;)
  • syn7h37ic 2016. október 26. 17:21

    3
    Szervizes ismerősöm mondta régen: Laza kötés, biztos jövő. Ezzel arra utalt, hogy a nem tökéletesen elvégzett munka hoz majd később is újabb munkákat a javított cuccon. Sajnos ezt a gondolatot a márkaszervizek ugyanúgy magukévá tették, mint a magánszerviz. Nekem csak rossz tapasztalataim voltak eddig a márkaszervizekkel.
  • Mihatika 2016. október 26. 20:59

    4
    Márkaszervízben dolgozok.Sajnos egyet kell értenem az előttem szólókkal. Nálunk is van laza kötés "taknyolás". Én is szoktam alkalmazni a kézrátételt. De előtte a műszerfalon beállítom ami miatt van kézrátétel. Szoktak olyan autót is hozni amin már valahol elvéreztek. Oszt csak kettő csövet megfordítottam. A kár ami lett a vérzésből 250000 ft lett. Meg átírják a motor vezérlő szoftverét hogy ne jelezzen egy hibára mert drága az alkatrész.Aha aztán cserél az új tulaj 3 alkatrészt ami 3-400000 ft. Az eredeti hiba 75000 ft lett volna. És még sorolhatnám. Még 1. Riasztóztunk szerelés közben 60 A-os bizti csatt. Nekünk nincs olyan. Ötlet 2 db késes 30 A bizti párhuzamosan sarukkal szigetelve. A szakszervizes visított a röhögéstöl
  • kisja 2016. október 27. 12:43

    5
    Szerencsére megvan a privát szakim, máshoz nem is viszem! Érti a dolgát, ott vagyok, segítek is neki ha kell. Túl nagy, költséges gond nem volt még, csak apróbb, kopó cuccok cseréje leginkább! Innen köszönöm neki! :D Mondjuk kaszni gondom nem volt még, ne is legyen, és lehetőleg senkinek!! Meg ami a legfontosabb: Vigyázzunk egymásra, ne úgy mint az oroszok!:D
  • wandor001 2020. február 3. 19:13

    6
    01:17 TŐL azt makogja 30 km/h az első teszt, a másodiknál 50 km és ezt 06:35nél makogja. senkinek nem tünt fel?
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!