Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Vajon hosszú szünet után ismét gyárthat motorkerékpárt az Audi? A videó alapján jó irányba haladnak, a dizájn kísértetiesen hasonlít a VW konszern 2012ben megvásárolt Ducati vállalat 1199 Panigale modelljére. Kezdve a sort a "V" henger elrendezéssel, az egyoldalú hátsó lengőkarral, a jellegzetes csővázzal és a szintén Ducati motoroknál használt Öhlins rúgóstagok, Brembo fékek és az Akrapovic kipufogórendszerrel..

2 hozzászólás

  • jk88 2014. május 21. 10:25

    1
    Kis pontosítás:
    Az Audi soha nem gyártott motorkerékpárt. A '30-as évektől az Audi egy "csoporttá" állt össze a Horch-al, a Wanderer-rel és a (abban az időben) főleg motorkerékpárokat gyártó DKW-val. 1964-ben aztán a csoportot megvette a VW, innentől már csak az Audi és a DKW márkák tartoztak bele. A Wanderer már korábban lehúzta a rolót, a Horch pedig a háború után a szovjet befolyási övezetbe került, üzemeiből lett a későbbi Trabant gyár Zwickauban. A VW még 2 évig tartotta életben a DKW márkát, de az elavult technikai tartalom miatt nem látták értelmét tovább foglalkozni vele, inkább beszüntették a nevet és a cég tárgyi vagyonát az Audinak adták át.
    A tömör lényeg, hogy a DKW volt a "motorgyáros" az Auto Unionon belül. Attól, hogy az Audi is tagja volt ennek a csoportnak még nem jelenti azt, hogy ők gyártottak volna motort.
  • V8 #1 2014. május 21. 10:34

    2
    @jk88: gondoltam, hogy ebbe valaki belefog kötni :D de még egy kis pontosítás az NSU is gyártott ami szintén az Audi AG része ;)
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!