@einstein: ahoz hogy marhasagot irj ahoz marhanak kell lenned en lattam mar marhat irni eleg egyszeru a tolat vagy ceruzat fel helyezed a marha labara es ala raksz egy papirt az en marhamat anno meg tanitotam o betut irni eleg nehezkes volt de inkabb egy spirralra hasonlitot viszont biztos meg lehet oket tanitani szamitogepen billentyuzet betutit ertelmesen le nyomni hogy ezt adja ki: Aki nem tud vezetni, minek megy versenypályára? vagy esetleg ezt : Sry, kérdés módosítva: Aki nem tud vezetni, miért ül autóba? a meg oldas szerintem az lesz hogy sorba rakjak ra az etelt arra a beture amit a gazdaja le akkar nyomatni vele es ahogy a nyelvevel fel nyalja le nyomodik bar ez csak egy elmelet
@einstein: Ha egyértelmű, hogy valaki balf@sz (látszik az autók mozgásán, hogy ki az a forgalomban), akkor az ne menjen pályára, sőt, legjobb lenne, ha közútra se menne. Ha meg valaki nem ismeri be/fel, hogy ő egy balf@sz, akkor az inkább szomorú...
A videó is remek példa a balf@szokra. Ezek a forgalomban is megcsinálnák ezt, ha hasonló szituáció adódna, csak akkor valószínűleg más, ártatlan közlekedő is pórul járna miattuk.
Pl. a fekete kabrió golf a videóban. Észrevette, hogy csúszik, erre beleáll a fékbe, és satuzott kerekekkel csúszik. Holott csak el kellett volna engednie a féket, és máris visszanyeri az irányítást, ha nem blokkol a kormányzott kerék.
Vagy ott az nsx-es észkombájn. Kanyar közepén nagy gázt ad egy középmotoros, hátsókerék-hajtásos autónak. Mégis mi a fenére számított, mi fog történni? ...
Így kell ezt.
Pályára menni,tapossad gyökér úgy döglesz meg ahogy akarsz.
Nincs gyalogos biciklis szembe forgalom,vétlen áldozat.
Nincs gyorshajtásos büntetés.
@jk88: neked vannak problémáid úgy érzem....egyébként aki nem olyan profi (ahogy te mondtad balf@sz) annak pont hogy el kéne mennie ilyen helyekre.talán elsőnek ne a Nordschleifére de a lényeg hogy menjen és gyakoroljon tapasztaljon
Leugrok a Nürnburgringre, de csak azért, hogy kipróbáljam milyen a szalagkorlátba csapódni
Végigmenni már túl egyszerű, és már szinte el is felejtettem milyen mikor elkapom a szalagkorlátot a kocsival...
Amúgy megéri tesztelni magadat, akár a Hungaroringen is... Mindig szoktak csinálni olyat, h potom x ezer ft-ért bemehetsz kocsival, és csapassad körbe... Ha idióta vagy, odavered a kocsidat, és nem fogsz tudni hazamenni... Nem az ő bajuk...
Ha pedig tényleg csak annyit vállalsz be, amennyit tudsz is, élvezni fogod, és mész még, és még, és még
Hungaroringen sokszor voltam már mint sofőr, és mint mitfahrer is.
Sofőrként jó pár autóval (Ford Focus, Renault Clio V6, BMW E30 M3, BMW E36 Coupé, Mercedes CLK 500...)
De a legnagyobb élményemet mitfahrerként éltem meg apám haverja mellett (aki azóta sajnos már meghalt) egy VFTS Ladában
Először a pályára se akartak beengedni azzal az autóval, de miután kilobbiztuk, csapattunk egy olyan állat kört, hogy kitiltottak minket a pályáról
Nekem egy sima 1,9-es diesel Cliom volt,persze a nyomába sem érhet annak amit említettél.
Imádtam mert brutál volt a fogyasztása (5 alatt simán) persze figyeltem is rá.
Viszont vakartam a fejem mikor szerelő kellet hozzá (pl. féltengely miatt) nem sokan vállalták.
@einstein: Egyébként lezárnám azzal az általad kezdeményezett vitát, hogy aki nem tud vezetni, annak nem egy több tízmilliós, több száz lóerős autón - és egy qrvanehéz versenypályán - kellene elkezdeni megtanulnia...
@einstein: Ha nincs mibe belekötnöd, akkor gyorsan témát váltasz.... Gratulálok, nálad szánalmasabb emberrel még nem találkoztam. Einstein forog a sírjában, hogy ilyenek használják a nevét.
viccet félretéve..egyszer én is szívesen mennék itt pár kört...és bár jó sofőrnek tartom magam, de sanszos, hogy egy ilyen videóban látnám viszont magam
einstein #13 2013. december 1. 20:09
142