Bele van programozva az elé ugró szarvas vagy kisgyerek is?
És mire jó ez a szar? Most elképzelem....jövőre pilóták nélkül indul a Forma1
Vagy egy csövön keresztül táplálkozunk egyenesen a gyomorba, hogy ne kelljen rágnunk és ne érezzük az ízeket.
Egy idő után olyanok leszünk mint az ufók, elkorcsosulunk, nem lesznek izmaink. Helyette lesz nagy fejünk mert mindent gondolattal irányítunk.
@cancer: Az autó elé ugró dolgok már rég nem jelentenek problémát. Automatikusan felismeri és megáll/félrehúzza a kormányt.
Amúgy jó ez a dolog, ha az ember részeg vagy nincs jogsija
Másrészt meg kiváncsi lennék, mit tenne a gép a magyar utakon (kátyú pl), a lámpás nagy kereszteződéseknél és a jobbkezes kereszteződéseknél.
@.kEPi: Azért azt megnézném miközben ülsz az ülésen és bóbiskolsz, az autó meg vezet helyetted és elédugrik egy szarvas. A kocsi nyom egy satut és félrerántja a kormányt vagy a szembesávba vagy jobbra az árokba. Részegen vagy jogsi nélkül amúgy sem ülhetnél bele max utasként.
Lehet csinálni ilyen irányítású kocsikat, reptéri buszoknál személyszállításra fix útvonalakon, de általános közúti közlekedésre kár beleölni a hatalmas pénzt.
Ebbe a ságba kár beleölni a pénzt. Nem félreérteni...minden más hasznos és az emberiségnek fontos újításba igen. De ha már az élvezeteket is gép csinálja helyettünk akkor mit ér a világ.
Odáig jutunk, hogy műfaszi fog kúrni műnőt és mi meg csak nézzük?
@cancer: Van, aki arra gerjed, ez miért baj?
Viccet félre téve, inkább ebbe menjen a pénz (amiért nem Te vagy én dolgozunk meg), mint a magyar fociba és a stadionokba. Amúgy is egy valaki kitalálja, a többi meg megveszi a licencet és továbbfejleszti
@cancer: Ilyen autó szerintem nagyon jó dolog ez, más lenne ha egy Lamborghiniben lenne.
Ez egy olyan autó, amivel leginkább üzletemberek ingáznak, a munkájukhoz használják az autót. Hogyha el kell jutniuk egyik helyről a másikra, de közben dolgozniuk kéne, vagy szívesen pihennének út közben egyet, vagy olvasnának, bármit, na azoknak találták ezt ki, és olyan autókba való.
De egy sportautót az élményért vezet az ember, nem az az elsődleges, hogy odaérjen, hanem, hogy milyen élmény eljutni a célig.
Az én haverom még mindig jobb ! Ő elengedett kézzel 300 Km-t vezet, nem 40-et !
(vonatvezető)
Amúgy jó ez, csak semmi értelme ! Ha kocsiba ülök akkor én vezetek, ha meg nem akarok akkor buszra ! Ennyi.
kléni 2013. október 22. 22:23
13