Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
A baleset más nézetből. :s

19 hozzászólás

  • eight 2013. június 5. 20:08

    1
    akármilyen szögből nézzük: durva
  • kfnorbi #1 2013. június 5. 20:25

    2
    @eight: nemtom te hogy vagy vele, én belülről nem nézném meg
  • Airmen 2013. június 5. 20:35

    3
    Hát gondolom majd az FAA v. NTSB kiad egy animációt a kormányszervek mozgásával, na az lesz igazán érdekes szerintem.
  • buksee96 2013. június 5. 20:43

    4
    de akkor most a túl meredek felszállási szög és az alacsony sebesség okozta a balesetet?
  • Pleo #4 2013. június 5. 20:50

    5
    @buksee96:
    Úgy hallottam a rakomány nem volt megfelelően rögzítve és hátracsúszott...
  • Targi #4 2013. június 5. 21:57

    6
    @buksee96: Nem, hanem az, hogy lezuhant :) Meg az, hogy nem maradtak otthon családot nevelni, hanem zsoldért elmentek más hazájába keménykedni.
  • Chaerea #4 2013. június 5. 22:10

    7
    @buksee96: Az afganisztáni Közlekedési és Polgári Repülési Minisztérium még vasárnap egy sajtókonferencián megerősítette, hogy a balesetet az elszabadult rakomány - három páncélozott és kettő aknakereső jármű, összesen 80 tonna - okozta, amikor a rögzítőszíjak elengedtek és a rakomány a raktér hátsó falának csapódott. Forrás: AvHerald
    @Targi: A National Air Cargo civil cég volt, tudtommal civil személyzettel.
  • Targi #7 2013. június 5. 22:15

    8
    @Chaerea: Persze, totál civil cuccokkal, és kizárólag civil felügyelettel. A húsvéti nyuszi meg tényleg színes tojásokat tojik! lollol
  • Chaerea #7 2013. június 5. 22:16

    9
    @Chaerea: Értelemszerűen a hátracsúszó rakomány miatt a reppenő súlypontja hátra tolódott, ami miatt felhúzta az orrát és átesett.
  • Chaerea #8 2013. június 5. 22:24

    10
    @Targi: A NAC az US Mobility Command megbízásából szállított, de (tudtommal) civil személyzettel, tekintve hogy a NAC civil cég.
  • Airmen 2013. június 6. 09:03

    11
    Totál civilek voltak.Csak a rakomány volt katonai tulajdon.Rendszeresen alkalmaznak külsősöket szállításra ha éppen a többi szállítógép ami katonai, éppen repül.Sőt a mai napig repül a National is a hadseregnek.Jól fizet, a kockázatot meg a pilóták ismerték, különben nem mentek volna el.Amúgy nem annyira veszélyes a hely ezért használták ott a civileket.
  • Gorki List 2013. június 6. 16:46

    12
    Al-Qaeda Airlines :D
  • adriai6 2013. június 6. 18:35

    13
    na persze ezt ugyhivjak angolul hogy stall ( állás ) ha meg nezed egyhebe meg alt a repulo es elore fele csuszot vagyis stall ezt vadaszgepekel szoktak nagy a leg elenalas es kivan kapcsolva a hajtomu nehany masod percig egyhelyben tehat ez egy pilota hiba amit ra akarnak fogni a csomagra az oldal falat nem talalhatja el sehogy ha egyszer egyenesen nez felfele a gep meg az a magyarazat civilek katonai cucokal maragyanak mar kik ezzek mit probalnak be meselni sok idiota :( a masik idegesito dolog az az amit a c130 asnal mndanak az idiota megszalot isten imado emberek akik nem ismerik a gepeket es az altal hogy hulyesegeket mondanak rola a sok hulye elhiszi nem angyalt abrazol a flare amit kill hanem a ho erzekelo raketak elen van egyaltalan nem angyal formaja van
  • ArkaChopa #13 2013. június 6. 19:36

    14
    @adriai6: ez most egy google fordítás? :|
  • adriai6 2013. június 6. 19:37

    15
    nem :D csak nincs ekezetem meg gyenge a helyesirasom bocsi :D
  • adriai6 #14 2013. június 6. 19:37

    16
  • ArkaChopa #16 2013. június 6. 19:40

    17
    @adriai6: rotfl pedig tisztára úgy tűnt , hogy felmérgesedtél, és elkezdtél nyelveken beszélni (vagy ordibálni), ezt egy rémült rokonod papírra vetette áhítattal. De aztán rájöttetek, hogy le kell fordítani, mert nem értitek,és akkor csak a gugli volt kéznél! rotfl
  • adriai6 #17 2013. június 6. 19:46

    18
  • adriai6 #17 2013. június 6. 19:47

    19
    @ArkaChopa: ki probalom majd ! :D
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!