Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

A 2015-ben kirobbant dízelbotrány miatt a Volkswagen több ezer autó visszavásárlására kényszerült.A visszavásárolt járműveket különböző helyszineken tárolják. Egyenlőre nem tudni mi lesz a sorsuk.
A videó a Michiganben található telepről készült.

33 hozzászólás

  • LiquidCat 2017. április 2. 07:05

    9
    Manapság teljesen mindegy milyen márkát veszel, egyformán szar az összes.
  • kisja 2017. április 2. 07:20

    10
    Ez is egy nagy baromság, szerintem szándékos, meg volt tervezve . . .
  • [ törölt felhasználó ] #9 2017. április 2. 07:35

    11
    @LiquidCat: Ezt azok mondják akik sokat járnak szerelőhöz, és még nem fogtak ki megbízható autót.
  • LiquidCat #11 2017. április 2. 08:33

    12
    @_voodoo_: Én nem járok szerelőhöz, magam csinálom. 2005 előtt még ki tudtál fogni jobb kocsit, de a mostani nagy globalizációban minden márka teljesen lutri.
    -Ha újat veszel biztosan szar, mert folyton fejlesztenek valamit és évek kellenek, mire kiforrja magát és kijavítják a konstrukciós hibákat.
    Tehát egy adott szériából soha nem szabad megvenni az első évjáratot.
    -Ugyanazok a motorok, alkatrészek kerülnek különböző márkákba, pl. Continental szenzor a Ford transit-ba és az SL Mercibe, ha hibás széria, mindkettő megadja magát.
    -ha bármilyen alkatrész Kínában készül (nem csak autóalkatrész), a minőségben óriási szórások vannak, a Kínaiak legyártják a mintadarabokat az előírt alapanyaggal, minőségben, ezt a megrendelő bevizsgálja, megfelel, 15 ezer darab után meg hoppá, elfogyott az alapanyag, simán berendelnek máshonnan olcsóbbat, gagyit, a megrendelő meg csak vakarózik, mi az istenért hibásodott meg 1 millió csatlakozóból 86 ezer, pedig atombiztosnak kellett volna lennie.
    -minden kocsiban benne van a tervezett elavulás, ez abból látszik, ha olyan dolog megy tönkre a kocsin, ami másnak nem (nem találsz ilyen meghibásodást a neten), azt tuti olcsón megúszod, de ami "típushiba", az horror.
    A családban megfordult vagy 30 kocsi az elmúlt 20 évben, de ha most kellene vásárolnom, fogalmam sincs mit vennék. Talán valami régebbi japánt.
  • BitPork #8 2017. április 2. 09:16

    13
    @_voodoo_: Semmi bajom velük. Soha ott nem hagytak, pedig 2 évvel ezelőttig minden évben mentem 40'000 km-t. Mondok jobbat: az egyik allroadom másfél év alatt a kötelező szervizen kívül összesen egy 6500 Ft-s féklámpa kapcsolót kért annak ellenére h magát a típust átkozzák minden szinten.
  • [ törölt felhasználó ] #13 2017. április 2. 10:02

    14
    @BitPork: Ennyi? :D Másfél év? rotfl
    Öt évig hajtottam egy Mazda 6-ost és az ég világon semmire sem kellett költenem a kötelezőkön kívül. Most is azt hajtok, két éve semmi baja.
    Ford, mercedes szintén sok sok évig bírta.
    A fóvésokat onnan lehet megismerni egy haverom szerint (aki 15évig hajtott egy Toyotát komolyabb meghibásodás nélkül) hogy mindent tudnak az autójukról, mi hol van, hogy lehet kicserélni, ugyanis olyan sokszor kell szervizbe menniük hogy maguk is szakértőkké válnak. :D
    Autószerelők saját bevallása szerint ha csak a japánok gyártanának autót, igencsak felkopna az álluk.
  • Ruszki 2017. április 2. 10:29

    15
    Mai világba ár értkebe mit vennétek max 3 500 000Ft lehet az ára és 5 évnél nem lehet idősebb. ???
    A szerény orosz négykereűm 17éves kicseréltettem rajta minden "kopó" dolgot motor váltó még soha nem volt szétszedve. most kezdett el látszani hogy nekiindult a kacni rohadni. Ezt legalább az út szélén tudom szerelni nem úgy mint sok más járgányt.
  • kléni 2017. április 2. 10:49

    16
    Ismét csak azt mondom:
    Nem kell autót szereltetned, ha tömegközlekedést használsz. rotfl
  • Ruszki #16 2017. április 2. 11:01

    17
    @kléni: Aha Pestországba biztos nagyon jó a tömegközlekedés nem csak abból áll az ország.
    jelenleg olyan fos a tömegközlekedés nálunk hogy gyalog is hamarabb átérsz város eggyik feléből másikba délutáni és hétvégi menetrendeknél a távolsági járatokról meg inkább ne is beszéljünk
  • kléni #17 2017. április 2. 11:38

    18
    @Ruszki: Akkor igyál redbullt, az szárnyakat ad. :D
  • Gabor0827 2017. április 2. 11:39

    19
    Jó 10 éve összeraktunk egy VW-t. A kaszni nagyrészt gyári, de a motor ezer fajtából és típusból lett összeszerelve. Lényeg hogy mindenből a legerősebbet, a legjobbat.
    5 éven át hajtottam napi minimum 100, de legalább ezer kilométert , és sehol semmi hiba.

    A legszebb: műszerrel mért fogyasztás, gázolajból, 87 km-en, 2,87 liter. Városban, taplógázzal se ment 5 liter fölé.
    Játszva vette az összes környezetvédelmi vizsgát.
    És nem kellett hozzá csak egy szerelő, aki igazi szerelemmel végezte a munkáját, és persze 3 millió.
    (Igen, utóbbi valóban nem kevés egy munkaautóért, de kicsivel több mint 3 év alatt visszatermelte az árát.)
    Szóval nem a márka a lényeg, de a VW akkor is nagyon jó autókat gyárt(ott).
    Ugyanakkor a tervezett elavulást ma már nem lehet megkerülni, csak ha te magad rakod össze.
  • Gabor0827 2017. április 2. 11:40

    20
    nem "legalább", hanem "volt hogy ezer kilométert" :-D Bocsi...
  • [ törölt felhasználó ] 2017. április 2. 11:46

    21
    Teljesen mindegy a márka vagy tipus!Nem a fogyasztó érdeke az elsődleges szempont!Vitatkozni lehet melyik a jobb vagy megbízhatóbb!Egy kapta fa mind!Ami az egyiknél nincs annak van más hátránya,vagy ami a másikhoz olcsóbb azt az egyiknél ritkán,de jóval drágábban kell cserélni!Mazda jó megbízható,de ha egyszer megáll vakarhatod a búrád nem csak az út szélén,de még a szervízben is!VAG rendszerű nem annyira megbízható,de nem kell sok alkatrészt cserélni és jóval olcsóbb is!Ráadásúl mezei laptoppal könnyen javítható.Úgyhogy lehet vitatkozni nyugodtan,senkinek sincs igaza!Csak a gyártóknak mert megveszik a termékeiket.
  • [ törölt felhasználó ] #21 2017. április 2. 12:11

    22
    @bigyusz: Jajj, dehogy mindegy... lolmagdi
    Vannak típusok (még a mazdából is) amit különösen kerülni kell mert pénztemető.
  • Ruszki #18 2017. április 2. 12:22

    23
    @Gabor0827: ez is olyan hogy pénz kérdése nekem most egy karosszériázás kell és még 17 évig elmegy gond nélkül a kocsim vegyes figyasztásba 6 liter benyát megeszik kint ez joval barátságosabb pedig egy Ladáról van szó.
  • black235 #21 2017. április 2. 12:52

    24
    A megbízhatóság és fogyasztás is autó függő, meg szubjektív. Mást vár el az ember egy munkaeszköztől, meg egy hobbi autótól, esetleg egy OT-től....
    Ennyi erővel én is beszállhatok a fogyasztás versenybe: autópályán 130-cal lemegy majdnem 11 literre, ami szerintem egész jó :D
  • yust 2017. április 2. 15:05

    25
    Mekkora álszentség már ez az egész! Visszavetetik az autókat mert környezetszennyezők, és vesznek egy másikat. Ezzel másfél tonna környezetszennyező hulladékot termelnek autónként... Vajon mi szennyez többet? És akkor azt még nem néztük, hogy a másik autó, amit vesznek, valószínűleg szintén ugyanolyan környezetszennyező...
  • Ruszki #24 2017. április 2. 16:08

    26
    @black235: Hát ha az a járgány egy 30tonna össztömegű járgány akkor szép tőle a 11liter. volt gorénaka terepjárója eszik 100km 12litert.
  • black235 #26 2017. április 2. 16:14

    27
    @Ruszki: Nem terepjáró de tömegre hasonló: 400SEL (bálna).
  • LiquidCat #25 2017. április 2. 16:27

    28
    @yust: és ugyanez az elektromos autókkal is. "Környezetbarát", de mennyi energia és környezetszennyező anyag kell az előállításukhoz, megveszed annyival drágábban, amennyit 10 év alatt spórolsz az üzemanyaggal, közben min.1x cserélsz akksit, ami megint egy halom pénz és annak a kezelése, megsemmisítése ismét mennyire környezetszennyező?
  • MJoe 2017. április 2. 18:06

    29
    Egy gyártósor kb 1,5 napi termelése van itt a parkolóban.
    Micsoda veszteség...
  • BitPork #14 2017. április 2. 18:50

    30
    @_voodoo_: azok az "autószerelők" pékek és nem szakmabeliek. Kicsit nézz körül redditen meg pár helyen ahova sok
    japán autót szerelő postol. Olyan szarhalmaz sok japán is hogy csak! És pont ugyanennyire jó német autók is vannak. Puszta sztereotípia nem más. Jah, meg almát a körtével, ugye mert a japán soha nem tudott és nem is fog olyan autót készíteni mint egy C6 allroad. Majd akkor hasonlítgassuk ha legalább azt nyújtja. De olyat még a 4,5 d4d sem tud, amit már 10 éve az allroad nyújtott. Nem rosszak a maguk nemében, de más világ teljesen.
    Igen csak másfél év mert el kellett adnom, egy ... nézeteltérés miatt a NAVval. De pl a passatom is a rettegett 2.5 tdi volt automatával. A legnagyobb hibája elöregedett vákuumcső volt. Jaj, volt neki légtömeg mérő cseréje is , bocs. 5 év és közel 300k alatt. Utána eladtam gombokért, és a mai napig hajtják kötelező cserékkel valahol a Nyírségben.

    Azt mondd meg h a mazda hatod melyik motorral volt szerelve?
  • BitPork #14 2017. április 2. 18:54

    31
    @_voodoo_: Jah még egy adalék. A 1,5 év alatt kicsivel kevesebb 50'000km-t mentem vele fullon pakolva az esetek többségében , 4 emberrel. Vételkor volt benne 174'000km. Ehhez mérten, úgy gondolom egy kapcsoló nem vészes soron kívüli költség.
  • pepuccso 2017. április 2. 23:52

    32
    Szaré' hugyé' megveszem!!!!

    Engem feszt nem érdekel a környezetszennyezés, óccsójér kell a fóccvágen oszt' jó nagyot!

    Zöldet kérek, az a kedvenc színem.
  • [ törölt felhasználó ] 2017. április 3. 09:03

    33
    Japán,nem japán VW vagy nem?Mondjon már nekem valaki egy autógyártó céget aki gyárt mondjuk első lámpát!Csak egyet!!!!!!!!!!
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!