Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

16 hozzászólás

  • nyick 2012. november 1. 17:22

    1
    Csak az útból kellett volna felmarni 20 centit és a balesetek 90 százaléka nem történik meg. Erre mit csinálnak? Bekamerázzák 4 oldalról hogy tudjanak min röhögni.
  • DiEgO_Cort3zZz #1 2012. november 1. 17:59

    2
    @nyick: Vagy még egyszerűbb lenne, ha a hülye sofőr urak (ezekre a díszpéldányokra gondolok, akik itt láthatóak) figyelnének a táblákra. :)
  • einstein #1 2012. november 1. 18:10

    3
    @nyick: mondasz valamit zsir
  • kisokka #2 2012. november 1. 18:22

    4
    @DiEgO_Cort3zZz: Azért az már kissé gyanús, ha ennyi sofőr kaszál le a teher tetejéből vagy fél métert...Biztosan van tábla, de hogy nem a valóságot mutatja, az is ziher.
    Nyickel egyetértek, ezt nem kamerázgatni kéne, hanem megoldani.
  • Lacaj 2012. november 1. 18:33

    5
    vagy nem számoltak hídpillér süllyedést, vagy marás nélkül újraaszfaltoztak, vagy simán el van *****va :D
  • nyick 2012. november 1. 18:40

    6
    @DiEgO_Cort3zZz: Az nem megoldás ha csak 3 méter magas egy ilyen. Ajtót sem csinálunk 180 cm-re. Magyarországon meg úgy oldjuk meg hogy egy iszonyat vastag vasat teszünk egy kilométerrel a híd elé, hogy az emeletesbusz az borotválja.
  • Alma_ice 2012. november 1. 21:12

    7
    sokszor 10cm-ek számítottak :D
  • DiEgO_Cort3zZz #6 2012. november 1. 22:09

    8
    @kisokka: @nyick: A kamerázós része az teljesen igaz, nem vitatható. Ennyi erővel már valami okosat is kitalálhattak volna.
    De a helyszínt elnézve lehet ott rendesen forgalom és simán el tudom képzelni, hogy van ennyi ember, aki nem figyel, nem ismeri a terepet és "megtámadja a hidat."
    Ha valahol egy éles kanyarban kirepül 30 autó, attól még nem a kanyart kell kiegyenesíteni, hanem a sofőröket kell megfelelően tájékoztatni. Mármint, itt is kéne vagy 2-3 (olyan helyeken, ahol még ki lehet térni) és akkor talán nem lenne ennyi baleset.
    A vastag vas vs. emeletes busz esetnél pedig nem szerencsés, ha a felső szinten is tartózkodnak utasok az ütközés pillanatában (néhány éve egy szerb busz sofőrje valahol Budapesten, talán a reptérnél, elszámolta a dolgot és összeszedte a vasat. Lett is nagy ramazuri a dologból).
    Szóval azt akarom itt kinyögni, hogy a híd sem túl alacsony, az út sem túl magas és az emberek sem (mindig) hülyék, csak időben fel kéne hívni a vezetők figyelmét erre a kellemetlen akadályra. :)
  • DiEgO_Cort3zZz #6 2012. november 1. 22:10

    9
    *2-3 tábla
  • kfnorbi 2012. november 1. 22:10

    10
    hidak, aluljárók elé szoktak kapukat rakni... ahogy elnézem az nincs is kint
  • Kockacukor 2012. november 2. 07:25

    11
    0:48 nál a teherauto nyert
  • jokerface 2012. november 2. 07:40

    12
    Ez nem is hid,hanem egy bazi nagy gyalugép :)
  • hajniooo 2012. november 2. 13:35

    13
    Konzervnyitó :D vagy Chuck Norris-híd :D
  • kockaluca 2012. november 2. 14:28

    14
    ez kibaszott nagy troll te jó ég... :D
  • nyick 2012. november 2. 21:42

    15
    @DiEgO_Cort3zZz: Isten ments hogy vitatkozzak veled, de a videón is látszik hogy ki van táblázva nagy sárga fekete figyelmeztető táblával (nem tudom mit jelent a 11"-8").
    Sok sofőr nincs tisztában a kocsi magasságával, és miért lenne ha nem túlméretes. Én sem tudom milyen magas a kocsim. Ha a hidat 4.5m, vagy nagyobbra csinálják, akkor csak a túlméretes járműveknek lesz útba, azok vezetője meg tisztába van a magasságával. Téged sem vigasztal ha bevered a fejed és jobban megnézve rá van írva hogy : bukj le szamár! :D
  • DiEgO_Cort3zZz #15 2012. november 3. 18:51

    16
    @nyick: Pedig azt lehethogy nem ártana tudni, pont ezek miatt. Én sem ismerem a kocsim magasságát, de nem is vagyok hivatásos sofőr (és ha jól veszem ki, te sem). Egy autó pedig közúton kevés helyen ütközik magassági akadályokba. :)
    A tábla tényleg ott van, de épp azt mondom, hogy nem csak 30 méterrel a felüljáró előtt kéne lepakolni egy figyelmeztetést, mert megtörténhet, hogy Pali bá' épp a babkonzervet keresi vagy a váltót egy éji pillangócska lábai közt és észre sem veszi. Aztán meg magyarázhatja a Gyurinak, hogy miért is lett alacsonyabb a szekér 38,5 cm-vel. :)
    Egy dolog viszont biztos, hogy mostmár átkozottul érdekel, mi is lenne a legjobb megoldás (már nem azért, hogy a fórumozók közt igazságot tegyen, hogy megtudjunk valami okosat). Kéne egy szaki, aki jól megmondaná, hogyan is lehet ezt rendesen kivédeni. Mert ez a módszer (és valószínúleg az én táblázásom sem) egy cseppet sem bolondálló. Ez látszik is a videón. :D
    Fasza kis eszmecsere ez.... :D :beer:
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!